Så förbannat episkt!

Okej kort och gott, London var.. Helt. Jävla. Underbart. Var seriöst den roligaste resan jag nånsin gjort. Började med att vi kom till flygplatsen, känner där att min ena sko känns lite stor.. Hm, kollar ner, ser att jag har TVÅ OLIKA JÄVLA SKOR PÅ MIG?! Haha höll seriöst på att avlida, hur jävla dålig får man vara? Och några minuter senare upptäcker vi vad? Jo, VI ÄR PÅ FEL FUCKING FLYGPLATS! Hahaha alltsååå, började ju inte så bra direkt. MEN därefter var allt perfecto. Har shoppat som idioter, sjungit(läs vrålat) Dancing Queen på pubar, fått drinkar i ansiktet, försökt lära engelsmän svenska (HAHA kan ha varit det roligaste ever), ridit på främmande mäns ryggar, fått blödande skoskav och skaffat lite nya bffs. Kommer aldrig glömma detta, sååååå sjukt bra. Åh, vill bara tillbaka och göra it all over again .

Kommentarer
Madeleine säger:

Låter som en kanon resa. Skulle vara så himla skönt att ta ledig från jobbet och åka iväg ett tag men jag får hålla mig till semestern och drömma till varje helg som kommer ^^

2013-01-29 | 15:25:22
Bloggadress: http://dolliblond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback