Ett skepp kommer lastat med sarkasm


Yepp, så kan det se ut i skåpen efter en liten förfest. Haha alla glasen är borta, några (fast nej många) av dom ligger krossade ute på vägen. Jo men tack gott folk för att ni kan uppföra er när ni är hemma hos folk, det är inte alls pinsamt att få ta skulden av punktering på andras bilar, nejnej :))) hoppas ni känner ironin flöda, ehe. Fu, lite så.

Nahe slut på bitterheten!
Ska trycka i mig kexchokladen som vår snela lärare gav oss idag så jag blir på lite bättre humör, nomnom. Pusspåer.

Helt slutkörd

Hård helg, fifan. Bussresan hem från Västervik kan ha varit det värsta jag varit med om, haha. Likaså den första klunken cider några timmar senare. Uwäk. Men ja, tackar väl alkoholen för en finfin helg oså hehe, även om den ställde till en del problem.. Ohwell, langar iaf lite bilder från lördagens förferre!


Wästerwäjk

N' I'm off to Västervik! Iiiih, är asstressad så ja, vi hörs imorn om jag inte mår alltför dåligt, eheh.

Inte såå stressad kanske, hann ju ta bilder obviously.. Hah, var iallafall en bra ursäkt för att slippa skriva långa texter :))) aja, pusspuss.

Finn ett fel.. Typ

Är helt svett efter att ha städat som en crazy person för att få lite mer jul-feeling. Phu, det finns faktiskt nackdelar med att ha ett stort rum, haha. Men får väl se det positivt - dagens motion är avklarad (y) hehe score.

Nu ska jag vila upp mig med en skål popcorn o tagga inför helgen. (............... insåg nu att jag glömde ta bort spritflaskan från bordet innan jag tog bilden, haha. Hm, fail. Ohwell, imorn blir det partaj med saknade flickor så då lär den slukas opp iaf :)) heh). Kort parentes. Så var det inte det :ppPpPPpp. Nej hörrni, nu tar jag helg!

Dancytime


Holy crap, måste raka mig. Eller? Kanske borde odla, lite sexigt är det ju.
Heh, rolig jag är. Men jaha, nahe, ska väl bege mig mot danslokalen. Ville mest visa er mitt fina fejkskägg. Vart det kommer ifrån vill ni nog inte veta dock, ehehee. CIAO!

Are you shitting me?

HAHA Dead by April i Melodifestivalen eller?? 4 real? Äe vafan, what is this.

Detta förändrar dock inte min kärlek till denna hotta mannN, nononono. Kanske borde vara glad, får ju se hans fejs på storbildstv, heheh? Fast nej. Screw Melodifestivalen. Suck.

Grattis granny


Sticker till mormor o äter smörgåstårta, yumyum! Hon blir ett år äldre idag men är forfarande lika cool den lilla tanten. Sist vi träffades uppmanade hon mig om att jag skulle sluta med mina p-piller o köra på utan skydd för att p-piller kan orsaka blodproppar, HAH. "Hellre att du blir gravid o ger barnet till mig än att du får en blodpropp o dör". Haha ehm. Nja. Men tack för tipset liksom :)
Bio ikväll med perhaps, är fett pepp på Breaking Dawn, IIIH(!!).

Bored 2 death

Hello foks, har ni lika tråkig lördag som jag? Nemen vad trevligt. Mwäh. Älskar när folk inte svarar i sina telefoner heller, vad har ni dom till egentligen om jag får fråga? Huh?? Bara undrar.

Aja får väl fortsätta leka med kameran tills nån läser detta o inser att jag är sjukt bored o kommer till undsättning, heh. PUSS.

Fräschar upp minnet lite

Tänkte dra igång Eclipse o banka in i skallen vad som hänt i den så man fattar lite innan man slår ner arslet i biostolen. Är ju ett måste att se dom sista filmerna liksom..(?) Tar lite popcorn på det med. O lite cola kanske. O en fet katt. Okej lät som jag tänkte käka kissekatten men NEJ det tänker jag inte göra, haha god damnit..

Team Jacob, iiiiiih!!!!!!!! Näääää fast där drev jag, careface på sånt känner jag.

This war is ours

På Nyheterna igårkväll, i Vimmerbytidningen i morse, på Nyheterna ikväll igen + imorgon bitti o i tidningen igen imorgon förhoppningsvis. Damn vad bra vi är! Vi ska fan vinna det här, har inte gett upp än. Fuck no.


Fina demonstranter, fina skyltar. Vi är fina o Gyro är bäst, simple as that.
Peppar väl inför en någorlunda likadan skoldag imorgon. Tror fan det här är bättre än praktik, heh :)

Nygaddad!

Är äntligen scared 4 life, WOHO. Blev faktiskt lite besviken på att det inte gjorde ondare än vad det gjorde, haha. Kanske är knäpp men ont är ju helt fel ord att beskriva det med. Var nästan lite.. Skönt? Ja, skönt fast på ett irriterande sätt liksom. Haha wäh, går inte förklara okej.

Sneak peak. Bättre bild får komma ikväll eller imorn när plasten fart av :) är iaf sjukt feting nöjd, it's bloody damn perfect <3

Stålkvinnan

Har sleepover med Bloom o Julia, wuuh. Fast nej, not really, peppar mest varann inför morgondagen för då är det tattootime. Woopwoop! Hoppas jag inte dör, 2 timmar är rätt lång tid liksom. Men ja, vill man vara fin får man lida pin :))

Haha you go girl!

Puss pappa :*

Det är den största bästa o vackrastes dag idag så vi har lagat en finfin middag till honom :3 okej tacos kanske inte räknas som finfint, haha. Men what the hell, det är tanken som räknas okej.
Jaha nehe nu blir det paj. Fast inte för mig för jag är nyttig, hehe.

O om ni undrar varför jag är cp ibland så har ni ju förklaringen ovanför :)))

Hjälp

Kliiiiicka! SNÄLLASNÄLLASNÄLLA, just do it. Vissa förstår obviously inte vad våran skola betyder för oss. God damnit, tar 2 sekunder att fylla i, SÅ GÖR'T. Ber er okej, verkligen beeeeeer eeeeeeer. Snälla.

Chilledill

Wääh, mycket händer men får aldrig tid att checka in här så mycket som jag vill.. Sry 'bout that :))

Min helg har iallafall sett ut någorlunda så som bilderna visar. Det vill säga mycket häng med bästa brudarna o gott att äta pretty much, haha. O ja, lite motionering, lite fejkbränna, lite bussåkande, lite kurragömma, lite mästerkocksinsatser, lite (okej mycket) Wordfeudande osvosv. Feting fint if you ask me, MEN nästa helg blir det andra bullar :3. Oupsi, fel helg ehehe.

Grab your ass H&M

Skulle klicka hem ett par byxor, asglad för dom var assnygga, bara 99:- med. "Levereras i januari". AH MEN FUCK YOU H&M. Pfft, tänker inte vänta 3 månader på ett par byxjävlar. Så ja, blev lite annat småskit ist, som tröst liksom.. Hah.

Ooohwell, åker o kollar när Bloomert rockar scenen sen :)) läskigt jävla bra, känner mig som en stolt fågelmamma. Haha skojar inte, din röst är som balsam för öronen stumpan. PUSSPÅDIG.

Pepp på pain

Ni borde få en puss som är så gulliga o kollar in varje dag fast jag inte uppdaterar nåt. Cuties. Fast nu vet jag ju inte vilka ni är såatte.. Forget it :)) haha.
Skolan sugerrr, har ingen praktik vilket suger ännu mer.. Men nåt som INTE suger är att det bara är 6 dagar tills jag gaddar mig!! Woopwoop, är så sjukt pepp, pepp på.. Smärtan.? Haha jag är fan det, vill känna den där jävla nålen nu. Vill börja täcka kroppen nu. Någon vänlig själ där ute som kan ge mig lite pengar?? :))


Snygga jävla brudar. Wääh, som sagt, ge mig pengar dåååå..

Spooky spooky


Överlevde spökhelgen, wuhu. Hade gärna klätt ut mig men det skötte min käre far så bra istället. Sen när fick Scream kaninöron liksom? Haha. Vi valde iaf att mysa till det lite hos Kahn istället med en feting skräckis o popcorn. Ska tvinga mamma att se den ikväll, hon kommer kissa på sig, mohaha. Ja ni med för den delen.. Grave Encounters, check it out. Paranormal Activity kan ju ta sig nånstans jämfört med denhär, haha.

New stuff;

Stack en sväng till Kalmar igår med Julia. Kom hem med lite (okej ganska mycket) mindre än väntat så slänger upp det jag hittade i Västervik oxå så det inte ser så fjuttigt ut, heh.


Ikväll blir det nog lite bastubad @ my place. Har hela huset för oss själva såatteh... Fest..? Höhö na, får la se.
Nu ska jag iaf ut i trafiken, watch the fuck out :)) suger på att köra bil liksom.

Pissed off

Oups, ekar rätt tomt här. Men kan bero på det som hänt på lovet - dvs INTE ETT SKIT.
O nu ska tydligen Gyro flytta upp till gymnasiet oxå? VAFAN DÅ?? Inte nog med att dom tar friskolegrejen ifrån oss, nu ska hela Gyroandan väck oxå? Åh men ja, tack som fan. BLKVGVHNW, kan mitt lov get eny worse? Don't fucking think so.
O nej ni får ingen bild. I'm pissed.