Sneak peak

Har varit och klippt o trixat lite i min nyårsklänning. Blev ingen av dem från Nelly, utan hittade den perfekta i en skitbutik i lilla Vimmerby? Haha, what are the odds liksom.
Låter er bara nosa lite på den, blir roligare på nyår då har jag fått för mig.
Nu spenderar jag nog min fredagkväll med plugg tror jag. Är ensam hemma så känns jävligt trist och jävligt fel, men vafan. Kan ju inte supa hela tiden. Eller jo såklart, men ni fattar.

Mellandagsfynd!

Har kutat runt och fyndat i Kalmar heela dagen. Tror jag spenderat max 500 och ändå fått med mig allt detta hem, now that's what you call a success! Sen hjälpte ju mamma till lite på traven också, heh. Nu blir det bara en gadd till sen ska jag fan hålla i pengarna tills jag får ett jobb. Att bara spendera går icke!

Hemvändarkvällen

 
Bra kväll igår, mycket shots och mycket dans, precis som det ska vara! Bästa var ändå att få vakna på nåns bröst igen, hallefuckinglujah vad jag saknat det, haha. Morgonmys borde vara en daglig rutin i livet för alla. Hm. Har för övrigt inte spytt mer än en gång idag, call Guinness för helvete!!

Julafton

Första året jag druckit mig näst intill full på julafton. Haha kul grej, nån gång måste väl vara den första liksom. Antar att alla undrar vad man fick i julklapp, är väl det enda som är intressant när det rör nån annans julafton, så here we go:
* Tatuering/gymkort/Ebay(haha)/festivalbiljett, får välja nåt av det
* Flak med öl, oh they know me so well :)))
* Fjärrutlösare till kameran
* Världens bästa jävla plattång

* Presentkort på Lindex
Och massa annat småplock som nagellack, smycken, kläder osv. Grym julafton hittils, så fortsätter med det och poppar mig lite popcorn, joinar Simon och Kevin i källarn och förmodligen somnar där medans de nördar.
Puss, hoppas ni har haft en lika bra julafton som jag!

Bra start!

Sparkade av jullovet med en glöggdrickarkväll med Silverdalsgänget. Trångt och lite varmt men ack så trevligt!
Imorgon sticker jag till Västervik och handlar både de första och sista julklapparna. Haha pinsamt att jag inte börjat än, men vafan! Hoppas jag hittar lite till mig själv också, suger i shoppingtarmen nu kan jag lova. Need. To. Spend. Money.

Nålsugen

Sitter och funderar på att pierca läppen och ta ut den i näsan. Nån frivillig som kan tänka sig sticka en nål i mig mot en slant?? Annars får det bli på fyllan och så får det väl gå som det går, haha.
Nog om det, ska snart få reda på vilka som får stipendiet och får åka till New York(!). Är fan nervös även att jag vet att mina chanser är pretty fucked, haha. Spännandeee.

Permission to be fat

Okej denna vecka ska jag leva som en kung i matväg. Kolla bara matsedeln, gaah!! Och känns ovärt att bekymra sig över hullet nu innan jul, tar tag i det efter istället. Då har jag ca fyra månader att komma i balklänningen, hehe. Skulle ju suga lite att känna sig ful på sin egen bal, såatteeh. MEN NU JÄVLAR SKA JAG ÄTA. Kalla mig tjock, börjar med popcorn och Cola iallafall. Nam.

Klänningtrubbel

Vet varken vad jag ska göra eller vart jag ska vara på nyår (help?!), men en klänning ska jag iallafall ha den här gången! Har inte bärt det på x antal år haha, men så länge den är svart måste det väl ändå gå. Jadå. Beslutsångest nu dock, hur fan ska man veta vilka som kommer sitta bra??? Oh god, suger på detta.
Någon av dessa blir det iallafall. I think..

Jävla Iphone

Drog med mig Maja in till Vimmerby i ett försök att fixa min Iphone, men måste visst åka till Linköping för att få den att funka. Haha fuck me. Well, är ju tur att vi ska iväg och julhandla på fredag, får väl styra bilen dit då!
/Ska försöka plugga lite nu eftersom jag sket i att dra till skolan, sen släpa mig iväg på step up. Om jag orkar.

Så skönt att vända blad

Fick ihop sex ynka pepparkakor tror jag, haha. Men det går ju inte komma undan att degen faktiskt är godare..
Nu har jag pyntat granen, trots att jag fick springa och spy två gånger under processen, haha. Jäkla påhitt. Och jag kan äntligen säga farväl till Rövhålet med stort R, SÅ JÄVLA SKÖNT. I'm better off without you, punkt.

Fyllebak?

Drar och julbakar lite med grabbarna och Julia. Med lite alkohol i kroppen ska det bli jäkligt kul att se, haha. Får se vart kvällen slutar! Hejdo.

Hej Bambi

Har ranglat runt på isen som en nyfödd kalv ett tag nu, haha hilarious! Detta har resulterat i en gaaanska frusen kropp så ska sätta mig i bastun ett tag och tina upp lite, sen blir det mysmode med Simson för fulla muggar. Julkalendern och popcorn med förstås. That's what I call a great friday!

Äntligen Iphone!

Har spelat in sketcher i skolan, haha det var lite skoj. Jultema och allt. Fun fun, fin Marcus.
Tror jag ska hjälpa Lisa att städa hennes lägenhet nu så nån kan följa med mig imorgon när jag HÄMTAR MIN IPHONE. Haha hej prutning, men jag ska äntligen få en jävla Iphone!! Fatta lyckan efter att ha stått ut med b-mobiler i hela mitt liv. Åh #happygurlhere.

Peppelipepp

Är taggad som ett jävla AS. Ska äntligen få dricka god alkohol, ignorera att jag är sjuk och dansa till världens bästa Maskinen. Mamma är och köper mjölk, Cola, ananas och juice till groggvirke åt mig nu, namnam. Woho, länge sen jag var såhär pepp, this will be good!

Sick of being sick

Näsan rinner, ögonen kliar och jag kan inte känna smaken av mina älskade popcorn. FUCK. Klart som fan jag ska bli sjuk när jag planerat att bli full som en kastrull och dansa till Maskinen på lördag. Bah. Meeen förhoppningsvis hinner det gå över tills dess. It has to. Får dricka överflöd av varma drycker, lite jobbigt dock att man blir fett bajanödig av det. Heh. Aja.
Tänker unna mig detta på lördag, Malibu och massa goda drinkar. Det var fan inte igår!

Sussar i skolan

Klockan är 02.15 och jag sitter fortfarande i skolan. Känns konstigt. Men med fint sällskap, storbildsfilm och en skön soffa att slagga i inatt är jag faktiskt hellre här än hemma, hehe.
Hade utvecklingssamtal idag med, där kan vi snacka wakeupcall. Haha helvete, dags att ta tag i skiten nu kanske Lisen. Wakiewakie!

Äckelcopycats

Seriöst, blir så jävla pissed. Hur svårt kan det vara att INTE kopiera mina tatueringar?? Fucking andra gången nu, kom på nåt eget god damnit. Bitches.
Copy nr 1 & copy nr 2. Haha orka att jag ens lägger ner energi på det. Men blir sur :(.

Nu kör vi igen!

ÅH GUD JAG HAR HITTAT MITT MINNESKORT. Så jävla glad! Så stay tuned, nu blir det kvalle på skiten igen!