Killerheels

Kommer bryta vristerna av mig, men det gör inget för dom var på rea. Sparka ihjäl nån lär jag väl också kunna göra om jag vill. Mördarskor yes. Love theeem!
/Tänker spendera resten av kvällen åt att uggla Geordie shore, tröstäta popcorn och ha dödsångest över att jag inte tränat ordentligt på en evighet känns det som. Svårt att hitta motivation när man är iväg hela helgerna. Förra helgen var det Viken, den här blir det Stockholm, sen kommer studentkryssningen, följt av Viken igen. Haha åh, proteinpulver incoming!

Onsdagstristess..

Har dött av uttråkning i stort sett hela dagen. Pluggat lite. Dött lite. Sovit lite. Hatar ledighet. Blev lite roligare när jag klickade hem två par skor för några minuter sen dock! Ett par till balen som ni inte kommer få se, tänker inte ge en jäkel nån sneak peak på nåt som har med balen att göra what so ever. Top secret. Sen ett par till utekvällarna i sommar, var ju trots allt lite vårkänsla ute idag som varenda jävel på fb tjatar om ":)". Visar sen!
 

Västerviks-weekend

Vet att jag suger på att blogga, men skit i det nu för den senaste helgen var den bästa på länge. Have to get it out of the system typ, så slänger upp lite bilder och så. Kan ju även säga att en packad Cicci i halka och klackar efter konstant dans i x antal timmar på Palladium var bland det roligaste jag sett HAHAH. Åh. Hade så jävla kul, längtar redan till nästa återförening!

Försvinn då

Fick hem dessa och blev så SJUKT sugen på att få springa runt i dom med bruna ben på alla festivaler i sommar. Åh. Fast okej kanske inte just där, men tycker äckelsnön kan försvinna nu. Enough is enough för helvete.
/ Har försökt ringa om både praktikplats och sommarjobb nu men ingen svarar, så får väl ge mig på't imorgon igen. Resten av kvällen spenderar jag på gymmet och sen på step up-brädan, inviger nya linnet där oppe^ på en gång serru!

Alkoholfritt

Kör på en vit helg och ser fram emot en bakisfri söndag och ett gött pass på gymmet imorgon istället. Lär ändå behöva vila upp mig inför nästa helg, för dra åt helvete vad vi ska spåra då, haha är så jävla peppad! Can't wait.
Sååå kör väl ikväll då, har ju införskaffat mig ett eget åk och grejer nu ju, woho! Slänger upp bilder på lilla pärlan så fort jag orkar.

Alla pökar-dagen

Deppade hela dagen lång igår för det kändes som varenda jävel skulle få sig ett skjut utom jag, haha. #Bittertjej. Traskade till gymmet istället och tränade med mupparna, meeen sen satte jag raka vägen mot en gosig famn och fick mig lite ändå, HALLELUJAH. Cuddle saved the day.
Vad gjorde ni, åt finmiddag och hade romantisk massage med er älskade? Haha hade dödat för det, uppskatta era pojk/flickvänner för faaaan hörrni. Kan ta slut fortare än man tror.

Bebisgos aaall day


Ni som inte följer mig på the lovely Twitter missar ju en hel del update så att säga. Haha kidsen lägger så flummiga kommentarer osv varje dag, så börja följa mig där om ni inte gör det, vor helvede.
Annars då? Tänker unna mig en semla ikväll efter gymmet, trots incidenten innan. (Åter igen, kolla Twitter om ni vill veta gott folk). Okej känns som detta blev nåt reklaminlägg för Twitter. Vad i helvete. Aja. Mer Twitter åt folket.

They stole a fucking goat

Alltså, vem snor en get på fyllan? EN GET?? Och vem ringer polisen för hon är orolig för geten? JAG?! Haha så jävla rubbat, men vi säger väl what happens in Högsby stays in Högsby.. Skoj var det iallafall!
Bakfyllan idag var dock inget att leka med, fuck me sideways alltsåå. Fick lägga en bladda i bilen på vägen hem, vilket inte var så uppskattat av de som åkte med, hahaha. Kändes som lite walk of shame när jag klev ut ur bilen med min påse full med blaskig spya och la den i nån randoms soptunna. Haha nu ska jag fan ha popcorn.

Manifest

Drog upp till den horribla staden Stockholm igår för att jobba lite på Manifestgalan. Det var fett, sög lite att Maja och jag fick tacka nej till att festa med ett av banden dock. Det hade varit fett om något. MEN det tar vi igen ikväll, siktar mot Högsby och hoppas på att komma hem helskinnad imorgon! Eller inte, doesn't really matter.

Babystrucked?

^Så kändes det igår, now it's more like: kan inte nån snygging komma och sätta på mig så jag kan få en bebis, haha? Nejmen seriöst, har varit på praktiken två dagar och har redan ändrat min inställning till barn helt och hållet. Mysko. Ska sno med mig en jävel hem imorgon.
Aaaannars så ser fram nåt förjordat mot helgen, för på fredag är jag ledig för Manifestgalan och på lördag vankas partaj med min vapendragare!

Felfri helg

Hade faktiskt löjligt kul både innan och på Metro i fredags. Spydde lite i munnen varje gång jag såg Jockiboi dock, alltså haha vafan gjorde han där? Vidriga människa. Wellwell, har fått mysa like a crazy person hela helgen, och känner att jag är redo att tampas med snoriga tvååringar i några veckor nu. Även att jag har typ dödsångest över det, hatar ju förhelvete ungar..