Stolångest o så

Åker in o fixar en grej med tatueringen lite snabbt, sen är det time to chake some assss. Har fortfarande ångest över dom där j*vla stolarna vi ska dansa på, haha kommer ramla av, skojar inte.. Är så jävla klantig :(
Wellwell, ska ta en powernap först tänkte jag, så gnight!

Smått & gott

Blir alltså gadd redan nästa torsdag, woop! Tackar gudarna för det. Men förutom en tatueringstid kom jag även hem med ett par öronhängen, plus att lite annat smått o gott väntade på mig när jag kom hem, älskar nätshopping alltså, heh.
Nu blir det färsk annanas för att fortsätta på den otroligt nyttiga linjen jag hållt i hela två dagar :) hörde ni det, två fucking dagar! Jag är ju grym.

Chillstart på veckan

Har ägnat dagen åt ytterst lite pluggande, en underbar ridtur i solen, samt en styck rask promenad med Bloomert. Inte så pjåkigt! Spenderar vår (andra) lediga dag i Vimmerby imorn tänkte vi, så ska boka tid för tatueringen också. Kan ju hoppas han har en lucka i schemat så jag får göra den på en gång, heheh. Nej sån tur har jag nog inte, men in i skinnet ska den tids nog!
Fin utsikt på promenixen, jappjapp.

Total blackout

Partajade hemma hos Bloom igår. Var ytterst trevligt tills jag deckade i sängen, heh. Drabbades lite smått av panik när jag vaknade för den enda varelsen jag kunde hitta i hela huset var Bruno som låg o gnagade på lakanet bredvid mig. So weird, hatar dom där förbannade minnesluckorna alltså, haha :(
Hittade dock till slut en liten nakenfis som gjorde oss breakfast from heaven! Du är inte dum du Bloomert. Nu blir det kinamat from heaven, inte så dumt det heller. Pussss!

Thank you very mucho!

Mina tigertajts gick sönder igår :( wäääh. Var bara tvungen att öppna upp med det. Men ja, blev en galet bra kväll igår. Sjukt hur så pass några människor kan få en att må så jävla bra. O är så freakin' glad att jag har dom föräldrarna jag har, ni är så avundsjuka på det så det bara skriker om det. I can feel it. Anyhow, precis vad jag behövde, så tack som fan!
Enormt snygg brud, don't ya think? Haha, tack för lånet vems det nu var :))

Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig.

När man kan plocka fram tigertajtsen är det fan våååår. Haha, ultimat vårtecken.
/ Verkar som det vankas lite fest ikväll för min del, woopwoop. Borde avstå egentligen eftersom jag ska upp o köra till Västervik imorn, meneee.. Måste supa bort lite probelm känner jag! Minst sagt, eh. Blir hur som helst första gången framför stoppljus imorn, iiih kommer dö. Fast nej, är rätt grym bakom ratten, no worries!

Promenix + träning

Tog årets första glass förut i samband med en härlig promenad i solskenet med Bloomert. Satt fint i kistan vill jag lova :) rör lite mer på fläsket om nån timme, men först ska jag fan decka i soffan ett tag. 3 timmars sömn i förrgår o 3,5 inatt, känner mig inte helt på topp uppe i knoppen faktiskt.. Hah. Godnattmiddag stalkers :*

Hjärnrensning - check

Besöksrekord i helgen, hmm, undrar verkligen varför?? Kul hur nyfikna folk är alltså, haha. Don't blame you though :)
/Har precis tagit en ridtur i det fina vädret. Finns inget bättre ställe att rensa skallen på än uppe på favoritkrabaten. Danke schön, bebo <3

You left a hole where my heart should be

Är på väg in i nån jävla depression känner jag. Har inte haft någon som helst matlust på två dagar nu, har en konstant klump i magen, o jag börjar lipa bara jag råkar spilla lite mjölk liksom. Haha, jises. Brustet hjärta får visst fler konsekvenser än bara en förbannad Lisen, eheheh.. Äe 4 real, hoppas jag kommer ur den här skiten snart, mår fan inte bra.

Behövde skratta lite, hehe. Tack Marcus för du fick mig att garva lite igår med, haha. Pusspåre.

En gång till?

Ska visst fira farmor senare. Igen? Fattar inte, men okej. Ska gosa sönder kissekatten hon fick, så jävla söt <3 dog lite. Ska även försöka peta i mig lite tårta, det brukar hon vara bra på att få i mig, hah. Har nämligen inte fått ner en enda tugga mat sen i söndags.. Fett weird, det är so not me, haha :(

Sorry på förhand

It's strange what desire will make foolish people do.
And I never dreamed that I'd meet somebody like you.
And I never dreamed that I'd lose somebody like you..
It's strange what desire will make foolish people do.
And I never dreamed that I'd meet somebody like you.
And I never dreamed that I'd lose somebody like you..

Okej förlåt, har en känsla av att det kommer bli mycket såna här texter o skit nu, hah. Men det låter så klokt, o det är så sant, o det är så jävla skönt att veta att man inte varit ensam om skiten, ya know? O besides, det är min blogg, jag bestämmer vad som postas. Aki.

A relationship is for two, but there's always one bitch who can't count

Vi talar sällan högt om våran framtid,
vi talar aldrig högt om det vi har.
Dina drömmar blir allt svårare att se nu,
och mina finns snart inte längre kvar.


Glass o choklad, någon? Lämnar inte sängen idag iallafall. Den här fitthelgen kan stoppa upp nåt i röven.

Kalas -> tårta -> fest

Taggar 85-årskalas. Eller? Hoppar inte av glädje precis, eh. MEN blir desto mer fart ikväll när Bloomert o jag drar på lite ferre. Ska bli så jävla kul, var för länge sen nu. Inte ok.
Men först ska jag bygga på min fläskmage med lite tårta n' shit! Puss o sånt.

Tack för ångesten buddy

Har hela motherfucking huset för mig själv. ÅH vill inte, hatar att vara själv.. Ska krypa ner i pojkvännens tröja, sitta o sniffa lite på den o sakna honom ännu mer, kolla tv o äta popcorn I guess. Låsa dörren med. Ja god damn, låsa dörren med förfan ._. fuck, äckelfredag. Den som började så bra..

Ja ni har sett den förut, ni får se den igen, aki. Kul att nån förstår hur jag känner iallafall, heh.

Finally!

Har ÄNTLIGEN hittat ett par fucking ljusa byxor! (Plus lite annat på underbara rean). Iih. Vet inte hur länge jag har letat alltså, hah. Lite fattigare, mycket nöjdare. Upptäckte nyligen att jag hade 2000 på rummet också. O 10.000 på sparkontot. O 2000 på vanliga kontot. HAHA, vem fan behöver sommarjobb?? Screw that.

Snälla kan någon ge mig en kompass

T.o.m pollen har börjat få vårkänslor, o då är det fan på G! Red utan vantar för första gången på evigheter känns det som, så jävla nice. Har fräscha köttsår på mina stackars fingrar nu dock, men det var totally worth it. Red vilse också, eheheh. Så jävla skillat av mig, haha. Men det löste sig. För jag har bästa hästen. Tack.
O NU GÅR JAG O LÄGGER MIG. För det sket sig ändå med pluggandet. Som vanligt, eh.

Back 2 black

Det är då fan att färgkartongerna alltid bara är massa bullshit. Brunt my ass, håret är ju lika svart som sot. Haha, god damn.. Men blir nog bra när vi kletat i lite slingor o klippt av hälften osvosv :))
Sticker snart till skolan o genomlider lite webdesign, sen blir det hem o träna lite för att sedan spendera resten av kvällen med plugghögen. Yeey, can't wait..
Okej liite brunaktigt kanske det är? Hm ja, är nog rätt nöjd iallafall, hoho.

Snart dregeldax!

Gymmade lite igår med hurtigbullen Bloom :) ska bli nyttig som en nötkärna nu så jag kan göra min jäkla tatuering nån gång.. Gaah. Älsklingen har stått ut med mig i 3 månader idag med (grattis till oss, tackar tackar), så det firar jag med morötter o gurka, medans han firar med chips o cola, hah.
Ska sitta o nörda framför tvn o Melodifestivalen sen har vi (läs jag) tänkt. Once in a lifetime att Dead by April är där liksom, så han får stå ut med att jag förmodligen studsar runt i soffan som ett litet flickebarn med dregel runt munnen när dom kliver upp på scenen, eheheh. Can't help it.
Jag menar, vem dreglar inte liksom?

Ma weekend osv

Har haft en hyfsat fin helg - massa god mat n' shit i fredags, lite ferre med bra folk i lördags o massa mys med huvudvärkstabletter o popcorn i söndags. Fett!
/Idag får det bli en jäkla snabbis på hästryggen för sen måste jag hem o plugga gärnet. 4 real den här gången, hah. Måste fan skärpa mig. Ordentligt. Blööh, om bara ordet motivation kunde gilla mig lite bättre..
Från i lördags. Försöker täcka mitt munsår om ni undrar vafan jag håller på med, eh.

Oh happy Friday!

Känner mig väldigt vårig idag. Tack vare dojjorna. O tack solen, you make me happy :*
/Nåt mer som gör mig happy är ma boyfriend o han anländer snart o gör min fredag complete! Ska hållas halv 8 hos mig (snarare halv 8 hos oss då antar jag, heh?) här hemma ikväll, så får väl se om även Henke o jag får trerätters i magen :)) hope so. O Kevin var o hälsade på i skolan idag med, god damn! Då blev jag också happy. Hoppas ni också har en happy Friday folket!

Välförtjänt imo!

Tyckte jag förtjänade en sån här efter dubbla träningspass igår. Fyfan, kan knappt röra mig idag, haha. Feels gooood tbh :) onyttight as hell antar jag, men hade ju varit duktig innan som sagt, hehe. Så vafan!