Kvalitétstid med pappsen

Pappa och jag sitter och kollar bilar. Fin bounding-time, hihi. Nej men jag ska fan köpa mig en Golf har jag bestämt! Svart ska den vara, punkt. Har hittat ett par bra, ska bara få tummen ur röven och ringa också. Scary.
Seså, kom till mama ♥.

KÖRKORT MOTHERFUCKER!!

SHIT, kan inte fatta att lilla jag kan bemästra en hel bil.. Känns sjukt konstigt, haha! Tog nyss första bilturen helt ensam och hälsade på farmor och farfar som belönade mig på sitt vis, vilket betyder pengar. Standard, haha. Har ytterligare en utlovad tusing som ligger hemma hos mormor, så snart har jag ju bil också! Haha finaste släkten belongs to moi . En parfym kom det visst från mamsen också, fan det här är ju bättre än julafton!

Rubrikjävel

Drar till Vimmerby och brummar lite bil, sen blir det luciaövning och direkt efter det ett träningspass. Busy busy. Har för nuläget dock inga mer planer för lovet mer än gaddning på torsdag eller fredag.. Hm trist, hör av er god damnit!

Oh my.

Hahah alltså jag DÖR, har ni nånsin sett nåt sötare? Ge mig en i julklapp, snälla, bara gör't...
 

Free entrance!

Sitter i skolan och väntar på lunch, tänkte ta och börja med arbetet först. Men, nä, fett depp just nu, haha. Fucking shit.
Aja ikväll blir det andra bullar! Rookie som gäller, nykter eller ej, I dunno. Får gratis inträde både ikväll och imornkväll iallafall, tack bästa skolan .

Linköping

Lyckades komma hem med en liten påse från H&M, utan att spendera ett enda öre. Det ni! Var belöning till mig själv efter att stadskörningen gick så bra, hehe.
Tänkte fortsätta med flytet så har gjort fas, efter fas, efter fas, it's killing meeee. Menmen, snart gäller det!

Åh Ebay ♥.

Snart är detta mitt, woho. Eller snart var väl att ta i, brukar ju ta några veckor. Men fan så fint! Sparat flera hundra. Love it.

Fan då

Jaha då blir det visst alkoholintag ändå. Det var ju värst vad långt jag kom med den här vita helgen, haha. Herregud, I suck. Men vafan. Skål då!
Henke jag råkade visst ta din kvarlämnade grogg som du ser. Heh, den såg så god ut. Förlåt, I'll make it up to you!

Ruinerar mina päron..

Då var studentmössan är kirrad! Tycker synd om mamma och pappa, är studentmössa, studentklänning, balklänning, studentkryssning och körkort på samma gång nu. Haha, poor fellas..
Well, härnäst står step up och svett på schemat, följt av plugg, lite mer plugg samt en vit helg. Boring as fuck, men hujeda mig så duktig jag är, hehe.

Dog lite.

The typical Maja och jag en lördagkväll, hahahah.

Dödstrött..

Har gått omkring som en zombie hela dagen och fått kämpa som ett nuthead för att hålla ögonen öppna. Tror inte jag somnade förrän framåt 4 i morse, så kan ju bero på det :))). Baah, så blir mys under täcket med film och en gose resten av dagen! Även om jag inte förtjänar det, borde verkligen plugga. Men screw that..

Puke puke puke

Kunde inte uppdatera er igår för hela min dag bestod av att spy konstant. Mysigt. Tappade räkningen efter åttande vändan på toan ungefär, och tack vare det gjorde jag stopp i avloppet. HAHA så nu har vi bara ett fungerande badrum. Herregud.. Det var en jävla tur att lördagkvällen var bra iallafall!

Let's party untill our feet starts bleeding

Ska äta lite smörgåstårta hos farmor och farfar snart, sen blir det lagom att dra hem och börja tagga inför kvällen. Utgång med bruttorna får det bli och bra får det gärna också bli :))). Men det tvekar jag inte på!
Hahah såå sant. Ähh, couldn't care less tough, nu kör vi!

Fredagsplaner

Ska köra gärnet ikväll och gå bananas med pluggandet har jag bestämt. Inga popcorn eller what so ever. Eller okej där ljög jag, heh, men det gör inget! Detta kommer gå braaa. Har körlektion i Vimmerby först dock, ska se till att överleva det innan jag sätter igång med min mästerliga pluggplan. Hjälp.

Hemmaferre!

Var skeptisk först men kvällen igår blev toppen! Metro är sjukt överskattat, glad att jag sparade dom hundralapparna. Höll igång till sex imorse, haha, lätt hänt med det sällskapet! Känns i huvudet och magen protesterar, men det löser vi med lite popcorn och filmmys. 
Synd att jag inte har några bilder från småtimmarna, haha oh gooood. Menmen!
 

Föräldrafri helg igen

Ensam hemma hela helgen, igen. Hm what to do, what to do.. Fest såklart! Men det blir inte förrän imorgon det. Ikväll tar jag det lugnt i min ensamhet med popcorn, morötter, dipp, cola och lite Travis, hehe. Lika bra så man kan köra all in imornkväll. Can't wait!
Ja men yum.

Tråkiga torsdag

Oh you, boring thursday. Spöregn, jobbiga uppgifter och ångest x1000. Ytterligare en näst intill sömnlös natt också, somnade inte förrän framåt 4. FUN. Är så jävla förvirrad, haha, dunno what to do.

Haha vafan?

I had nooo idea. Känns som jag föddes igår.
 

Onsdag!

Blev lite minijulafton för mig när mamma och pappa kom hem från Danmark i helgen. Tack och bock, aldrig fel med lite nytt!
Har inga planer för dagen, mer än att jag ska handla med mamsen ikväll. Lika bra att följa med för då får man allt man vill ha, hoho. Nudlar och popcorn är numero uno, of course. Alltså finns det når godare? Mhm nej .

I'll get there

Klockan är snart 03.00 och jag kan inte sova. Är inte en gnutta trött heller. Hah fuck me, it's gonna be a looong night.
Har iallafall lyckats fördriva tiden lite genom att kolla gaddar och gjort en budget. Haha, så i november kör vi! Måste ju vara snygg på balen god damn, så åtminstone en halv sleeve ska vi få dit :))) jappjapp, sounds like a plan.

Media eller Bygg..?

Har agerat snickare hela dagen i skolan, har fan sågspån överallt, haha. SågmästarN #ett. Nej, men det är kul! Nu ska jag hem och äta tonfisksallad och ladda inför träningen. Plugga lite med kanske? Fast nej, not gonna happen, går inte ha femhundraelva jäkla saker samtidigt. Alltså det här skolåret kommer gå käpprätt åt helvete.