Peppar roadtrip osv!


Försöker tagga lite inför Siesta genom att packa väskan o spräcka högtalarna med Björnstammen. Woopwoop, har fett bra arbetsuppgifter, o vi bilar ner (hallelujah) för att stanna en dag extra i år o passar på att festa till det lite sista natten. Vädret lär vara kasst men screw that, can't wait! Taggar inte att vara ifrån min soulmate i tre dagar dock, not used to that liksom.. MEN vi myser till det lite extra ikväll så jag har nåt att leva på där nere :)) 14 timmar kvar o är fortfarande pretty damn excited, woho!

Välspenderad day off

Åkte för att träffa min saknade Västerviksbo idag, det var tamigfan inte igår! Chillade på stan o kom därifrån med två klädkassar trots att jag intalade mig själv inte inte köpa något. Inte fucking något. Haha men ja, det sket sig ju obviously. Blev av med min Subway-oskuld med vilket inte var en dag för tidigt, helvete Bert vad gott det var. Slår Donken med hästlängder fo sho!

Tackar Elle för en bra eftermiddag, c ya soooon :))

Vit helg!


Ja här är det jag mamma köpte åt mig i fredags. Hoho, tack, nu lämnar vi det.
Helgen var nykter o därmed förvånansvärt bra :) lördagen spenderade Henke o jag den mesta tiden i bilen kändes det som, hah. Skjutsa o hämta fulla föräldrar var det som gällde, o däremellan blev det att hoppa i soffan när Loreen vann. Heh. I söndags åkte vi o töjde ut matsäcken hos mormor, haha är fortfarande mätt ffs.. Hm, got no more 2 say, så hej.

Skallröntgen osv

Var i Västervik o röntgade skallen förut. Märktes inte, kändes inte. Haha, da fuck hade jag förväntat mig då? Fattar inte varför jag hetsade upp mig för. MEN resultaten sen kanske är nåt att hetsa upp sig över, hmmmmm. Hope not :(
Hann även testa Macwrap o innförskaffa lite nytt till garderoben, visar vad sen. Eller nåt, nångång iaf. Hang in there!

Gårdagens bravader

Var jobb i skolan igår från 8 till 22 i stort sett. Aotch säger jag bara, haha, har aldrig tyckt så synd om min rygg o mina ben som jag gjorde då.. Kameraj*vel. Men det var en freakin' fröjd att filma grababrna i Partiet, o en paus med kubbspel o grillning gjorde dagen pretty awesome ändå!

O min älskling tog äntligen körkort igår med, WOHO. Så blir att pussa lite extra på honom ikväll! Hoppas jag.

Fuq it

Genomled precis nationella i matte B. Genomleeeeed. Haha var det värsta jag varit med om. Hej IG typ :))) well what to do.. Taggar mat nu istället, svälter här. Sen stannar jag kvar i skolan ett tag trots att vi har slutat, sen hem o svettas på ridbanan, hem o packa väskan o dra vidare mot pojken min. Japp där har ni min dag, feel free to anteckna.
Såhär ser jag ut idag också, kan vara bra att veta.

Update från solstolen

Gotta love lediga dagar! Ska ägna den åt att pressa i den ynka sol som finns, plugga röven av mig o äta glass. O äggmackor, obviously. Ska slänga in ett ridpass också om jag hinner, men det vetifasen om jag gör.. Hatar skolan ibland alltså. Wääh. Ohwell, back to the sun :)))

Haters gonna hate

Tack Betnér, du gav mig mig just en otrolig längtan tills jag får rösta på Sverigedemokraterna. Haha, älskar Jimmie Åkesson, aight. Oups, nemen my god så får man ju inte säga :oooooo fuck that, han ägde flintisen like a boss. Punkt.

You go boy :)

Hej bakfylla

Hade en cpbra kväll igår. Grillade lite namnam, dansade oss genomsvettiga, buggade in i en fetinghögtalare, hade roliga samtal på engelska som jag inte kommer ihåg ett piss ifrån, o fick femhundraelva blåmärken o diverse andra skador på kroppen, haha. Standard.. Träffade en som "kände" Dead by April också, alltså fuck, var i himlen där for a while. Fett.

Har nu luggit o gosat här ute i nån timme, skönt som faaaaaaaaaaaen. Tänkte dock gå in o poppa största skålen popcorn jag någonsin skådat o slänga igårn Smurfarna nu :) woho, puss på en bra helg!

Hemklickat;

Blev så jävla sugen på att beställa hem kläder förut så det skrek om det. Alla mina pengar måste för tillfället gå till gadden på fredag dock, så fick fjäska lite för mamma istället, hehe. Gick tydligen bra det med, för detta dunsar ner i postlådan om några dagar :))) tack mami :*

Förbannade skallebank

Var nyss hos doktorn o fick lite lappar klistrade på mina bröst, blevd tömd på blod o hade en unge som satt o petade på mina tatueringar under tiden. Haha, drygt. Blev även vidareskickad till Västervik för att röntga hjärnan. Känns ju bra. Eller. Jag har cancer, jag lovar. Säg farväl medans ni kan.
Uppvisningen gick helt okej btw :) lyckas du hitta mig ^ får du en kaka.

Jävla klumpeduns

Har precis varit på genrepet av dansen. Bortsett från att jag dunsade in i Simone, knockade skallen i Bella och stampade Thimmie på foten så gick det väl bra, HAHA. My god, uppvisning imorn alltså, KOM INTE. Hah snälla, don't.
Nu tänker jag tillbringa resten av kvällen åt att mysa med mina favvomän! Som för övrigt accepterade varandras närvaro (yaay!!) på första gången sen.. Henke o jag träffades? Haha. Katt hatar pojkvän, pojkvän hatar katt. Tears me apart, wuhäää.

Spö + dregel + massa namnam

Tog igen en massa missad tid med Emilia igår, hade inte träffats på evigheter. Vafan hände där liksom? Hah, well vi myste till max, jag blev spöad så jävla hårt i TVspel o så dreglade vi över Transformers. For real, kändes som vi funderade rätt starkt på att byta ut våra pojkar mot Optimus o Bumblebee där ett tag, heheh. Konstigt att man kan bli kär i en robot like that.. Hm.
Ja jag är längst ner.. Haha, suck on me :(

Syndade i skolan..

Ettorna bakade visst tårta i skolan idag. Da fuck, fick inte vi göra det i ettan för? :( fusk. Så ja okej, jag tjockade mig lite, men bara LITE! Kunde inte motstå hakkorstårtan ju. Majaplantstårtan var tydligen också lockande för den tog slut på dirren. Haha alltså, kan inte motstå att gilla skolan ibland ändå.

Gullrumpa!

Japp jag har bästa pojkvännen! 5 månader idag. Ja typ, ungefär iallafall. Hah, bäst är du :* ja, så får väl laga till en festmåltid med nudlar då på vår dag, hehe. Drar o dansar sen dock mitt i allt, men när jag kommer hem igen får vi slänga i oss lite popcorn. Hoppas jag. Haha, love this dietshit!

Snilleblixt!

Okej kom precis på att jag från o med nu tänker kombinera mina två favorit"rätter" till en ny o exemplarisk diet! Blir endast popcorn o nudlar i min mage i, hm, ska vi säga två veckor framöver? Ye let's do that. Haha fattar inte varför jag inte tänkt på det här innan? Genialiskt ju. Haha, återstår att se om det funkar dock!

Bytte partyplace

Testade på att festa i Vetlanda igår, funkade det med! Kul med lite nytt folk for a change, lite fina bilar o lite creepy personer var också rätt kul, hah.
Ska strax bege oss mot Hultsfred för att kolla BB som jag inte sett på snart två veckor :(( da fuck, shame on me.. MEN, först popcorn o mys med den bästa <3

Screw solarium

Har luggit o pressat sen jag kom hem vid tolv, o det har bannemig gett resultat! Woho, behövs ingen fejkbränna här inte :)) ska stoppa en glass i munnen o gå ut o lägga mig igen, sen ta en sväng på pollen, sen träna lite på dansen, o sist men inte minst åka till min favvis. Bra lillördag imo!

Valborg & sambovecka

Hej såhär hundra år senare :))) heh förlåt.
Upplevde iallafall den mest oplanerade o stressigasste Valborgsmässoaftonen ever, trodde allt skulle skita sig ett tag. Men icke! Spenderade den med bra folk o en ännu bättre pojkvän. Har o kommer tillbringa hela veckan hos honom också, har nämligen hela huset för oss själva, jealous, ey?? Nosar lite på sambolivet alltså, så får väl se om vi hatar eller älskar varandra mer när veckan är slut, eheh :*
Klent, mina karlar kan obviously inte hantera en bakfylla. Pfft ;)