???

Sticker till bebo o ser vad kvällen har att erbjuda. Har no clue än så länge, mer än att vi ska äta (tror jag?). Haha vet nada, men det gör mig ingenting! Hoppas på lite ferre dock. Men vi får se, hej på er.

Fredagsritt, fredagsmys, fredagsklump


Har haft en übermysig dag med min kära Freundin!
Gillar tyska aight. Tog först en sväng på pollarna i sommarvädret, så jävla underbaaart. Inhandlade sedan lite mycket gott o körde i oss detta samtidigt som vi skrek i kör till Motorsågsmassakern, HAHA. Hoppas jag kan sova nu bara. NEJ MEN JUST DET, nej det kan jag ju inte för jag tvingas gå o lägga mig med en fet jävla klump i magen som grädden på moset :))))) hah, tack som fan typ. Fan. Ja fan ja, you heard me. Fan.

Intar välförtjänt soffläge!


Är alldeles för trött efter att ha spenderat dom senaste timmarna på vår kära inspelningsplats. Ögonen bara hänger. O magen kurrar. Blä. Imorn beger vi oss mot nästa inspelningställe, både under dagstid o kvällstid. Gaah, kommer vara död. Helt jävla död.
Men okej det är imorn det, nu blir det sniffapåpojkvännenströjaochliggaisoffanochätapopcorn-tajm. Hoho, bästa (o längsta) ordet <3

Ledigt o så

Mmh, lediga tisdag. Popcorn, Big Brother o tjockt duntäcke <3 fast nej, åker in till Hultsfred o fixar lite grejer istället, duktig som jag är :)) åker sedan vidare till älsklingen o tillbringar natten där. Shoppshopp, hinner inte skriva mer, pappa står o tutar utanför. Annoying, så ciao.

Lördagsmys incoming

Simons glasögon blev populära igår. Just sayin'.
Är kass på att blogga, vet inte vad som händer. Har väl ett alldeles för upptaget liv I guess. Puh, det är inte lätt ibland. Heh, nej men var hur som helst lite ferre igår med sköna typer, var inte helt fel! Skippade alltså fredagsmyset så tar det ikväll istället med grabbarna o tacos, popcorn o dylikt. Yumyum!

Need. Some. Sleep.

Hoppsan sa, dåligt med update, hoho jobbigt va. Nejmen helgen har i stort sett bestått av lite alkohol, sen lite alkohol igen, plus gos o lite onyttigheter. Epic.
Sitter nu med fyra sjukligt nördiga pojkar som kastar nappar på varandra (hah?) o väntar på att få åka hem.. Är trött som en överkörd snigel men lär väl inte få se min säng än på några timmar I guess. Gahh, pigg tjej i skolan imorn, fuck yeah. Haha eller.

Adda då, eller nåt?

Efter en onyttig kväll med skräckis o massa prat så övergav Elle mig.. Buhu. Men vi ses snart igen, fo sho!
/Har rustat upp fejset o håret lite, så beger mig nu mot min nytatuerade pojk. Mums. JUST DET upptäckte ju för fasen instagram i morse med! N' I go with the flow, så lägg till lisenlockstrom, NU. Eller hur det nu funkar, dunno, heh. Har inga bilder än så länge, men det kommer det kommer, chilla bara.
Kameran är bra tidsfördriv, okej.

Tanken som räknas

Första tecknet på att mamma är iväg - hm, vafan är det här? Haha för det första är påsken över, för det andra är gult fult. Haha fast närå, sött pappa.
Hittills har veckan bestått av mys stup i kvarten, klagar icke! Bryter dock det mönstret en smula nu o inväntar Elle som jag inte sett på år o dar känns det som.. Blir ytterst trevligt!

Handikappad hemmafru?

Mamma har fart iväg utomlands vilket betyder att jag är ensam kvinna här hemma en vecka framöver. Hjälp typ? Har nyss fått en nål instucken i armen dock o kan knappt röra den, så det är tur jag har tre karlar i huset för tillfället som kan passa upp på mig! Hoho. Nejmen ja, får väl se hur den här veckan slutar :))

Vill också tillbaka Malta, avis som ett as.. På dig med Bloom, hoppas både du o mamma bränner er o blir som kräftor!! Eheh, nejdå, hope you're doing fine :*

Mår som man förtjänar

Blev en bra lördagkväll med bra människor! Likeylikey. Sjukt tungt i huvudet o magen idag dock.. Puh, har fått ner lite popcorn o påskmust iallafall, bättre än vanligt!
Fortsätter nu med ryggläget o försöker få mig lite sömn för att vila upp mig inför imorn, för då blir det mer käk.. Haha hallelujah! Eller.

Cheers

Fortsätter med helgens onyttigheter o häller i mig lite gott ikväll :) befinner mig fortfarande i matkoma, varpå lite alkohol inte kommer göra saken bättre precis, heh.. Men det får det vara värt! Skål o så.

Åh hej tjockis

Omnomnom, chillade med Julia & co igår o tryckte i mig lite pommes . När det ändå är påsk o time to be fat så är det väl lika bra att gå all in liksom?
/Sitter o skalar räkor för tillfället o väntar på att Simon o Kevin ska komma tillbaka, skickade nämligen iväg dom för att köpa janssons som vi tydligen hade struntat i. Ehm, hallå? Påsk utan janssons? Haha fuck no, hur tänkte ni där. Glad påsk på er!

Aj som fan

Worst. Pain. Ever. Haha, åtminstone i slutet, dog lite. Men så sjukt värt! Farligt när man blir så här jävla nöjd varenda gång alltså..
Firar nya tillskottet i samlingen med färska räkor, Big Brother o lite gos framåt kvällen skulle jag tro :) förjävla bra start på påsklovet!
Langar bättre bild när plasten fart av! Vilket lär bli snart, blöder som en sate, eheh :(

This shit is making me nervous

Sitter o letar rosor till min tatuering, går inte så jäkla bra.. Hittar inget snyggt typsnitt heller för den delen, o är inte så taggad på att göra den på ett ställe som inte ens min pappa klarade av smärtan på. HAHA det här kommer bli jättebraaa, really. Puh, jag är fan nervös, första gången ever typ O.o vafan händer?
Fick mina grejer från Nelly idag med! Woho, applåder till er, tog bara tolv dagar extra :))) haha, suck on you.

Busybusy

Suger i mig en sån här för tillfället. Ser sjukt yucky ut, haha. Fast det är den inte. Okej. Tar mig en promenix snart, sen tänkte jag städa rummet, laga mat, fixa mig lite o sedan vänta in lite sällskap för kvällen :) klämma in lite pluggande där nånstans också? Hah, eller. Nej, probably not. Lediga dagar is the shit!

Hets-shopping

Åkte till Vetlanda o införskaffade lite i panik inför metro i lördags, eftersom fitt-Nelly inte kan hålla sina leveranstider :)) hah sorry för bitterheten, men how hard can it be?
Well det löste sig iallafall, kom hem med det nedanför plus lite till. Är för lat för att ta kort på det så pillade ihop a little something i paint istället, haha. Får duga, aki.
Fruktsallad o mys framför tvn står på schemat nu, så ciao!

Bra start, uselt slut

Min näsa har aldrig mått värre, skojar inte. Haha, gör så jävla ont.. Tycker den som krockade med den kan komma hit o blåsa på det fina blåmärket jag fått! Not cool.
Annars då? Jo Takida o middagen hos Elin var finnemang, så tack för det brudar! Kvällen kunde väl slutat så jävla mycket bättre dock. Jobbigt när hjärtat säger en sak men hjärnan nåt annat, ya know? Hmpf. Trött på att behöva må dåligt konstant alltså, pallar inte.