Äta bör man, annars dör man

Åt tills magen både såg ut och kändes som en ballong och hade det supermysigt igår. Inte lika mysigt avslut på kvällen/natten dock, men vi fick oss iallafall ett gott skratt! Kom äntligen på vart jag har fått min supar-gen ifrån om man säger så, haha..
Ikväll blir det lite nyttigare krubb, kör på räkor och massa annat gott tillsammans med.. Ja jag vet inte med exakt vilka än haha, men har laddat upp med dom godaste vinflaskorna there is, och dom ska ta slut. Så äre mä't, hörs sen!

Matkoma incoming

Åker och bokar tattootid lite smidigt, sen jävlar ska vi äta! Mongoliskt står på menyn och vi planerar hela högen att äta tills vi storknar. Nomnom.
Och så här ser jag ut. Haha, skäms. Men what to do.

Finally!

Äntligen kan jag njuta av lite sol! Igår när den var framme satt jag i den förbannade frisörstolen i 3,5 timme, så var ju inte direkt varmt när jag kom hem.. Hah, men nu har jag hela dagen på mig att bli lite smygneger. Nästan, ska in och få svullomage på restaurangen sen ikväll, men tills dess är solen min!

Haha oups..

Okej herrejävlar det blev inte som jag tänkte mig. JAG ÄR BLOND FÖRFAN. Haha vafan hände liksom, missförstånd utan dess like? Ohwell, får väl rocka det här med, är kinda good at that, heh. Nejmen det blir nog bra. Efter lite fler slingor. Och lite löshår. Och så..

Bussresa ahead

Sätter mig på bussen till bebo och spenderar natten där. Evigheter sen jag åkte buss. Ser fram emot det, älskar att åka buss. Hoppas det regnar. Blir mysigt, hehe.
Har för övrigt klippt sönder lite tröjor och lagat fett god mat idag, men det är pretty much it. Suck, gillar inte sommarlov., åtminstone inte dom som är fyllda med konstant jävla regn :<

Back off

Gosh, facebook grinds my gears ibland alltså, haha.

Me so bored..

Dör av tristess när som, någon som bryr sig om att rädda mig? Hm? Nej? Inte? Inte ens min pojkvän? Huh? Nä okej. Får väl beställa löshår eller nåt i brist på annat, för på torsdag blir jag en ljus flicka. Lär väl sakna luggen, men att se ut som alla andra blir nog bra det med.
Me so funny, rest in peace luggen, hello slingorrr.

Mysmåndag

Pullan kom hit och sysselsatte mig idag. Vi trotsade bland annat spöregnet och gick och köpte räkor (mums uta heeelvete), glodde film, samt smorde lite planer för sommaren. Slut på soffhänget nu! Lite iallafall, hehe.
Namnam.
/Tänker ägna resterande tiden av dygnet åt att leta gaddar, jag SKA tamigfan få dit en till innan solen anländer, aight.

Hungrig & en smula bitter

Nämner inte så mycket om gårdagen mer än att den blev.. Uthärdad. Hah. Tur det finns alkohol iallafall! Nästa år blir det Öland, med vänner/pojkvän eller inte, dit ska jag, end of story. 
Får se vad kvällen har att erbjuda, klenfisarna här hemma lär väl ligga på soffan och sucka över huvudvärk i kör, haha. FUNFUN. Jag vill äta kinamat och bli lullig och glad. Japp, så äre mä't.
Lite från gårdagen.

Surpuppa

Hoppas ni har en bra midsommar, för jag har det inte. Hah, sug k*k.

Västerut

Blev visst en heldag i Västervik med älsklingen & co. Åt Subway (fucking underbart gott, tack Elle för du lärde mig det), införskaffade lite mer inför imorgon, och så åt vi lite till. Hah. Ska väl klä stången lite mer nu, sen ska jag sörja lite för jag inte är på Öland som resten av Sveriges lyckligt lottade befolkning är. Typ. MEN vi ska nog lyckas supa te att och få ett bra dygn här hemma också!

Haha så jävla hård :*

New in;


Klickade hem en bikini från rean igår. 60 kronor, a piss in the ocean liksom :) och Emmabodabiljetten trillade ner i postlådan idag också, HALLELUJAH. Har man något att se fram emot på lovet iallafall, heh.

Tisdag it is..

Henke har bränt sig, jag har blivit brun(are), basen till midsommarstången börjar bli klar, och lite fett har vi bränt tack vare lite pingpong- och fotbollsspelande. Har fått lite gjort idag alltså, thank god. Återstår bara att införskaffa lite alkoholhaltigt så är jag fit for fight för midsommar sen!

So call me maybe?

Har krypit på knä nu den senaste timmen, och är därmed några hundralappar rikare iallafall. Aj. Men har inget bättre för mig och lär inte ha det de närmaste veckorna heller, så HÖR AV ER FÖR FAN. Hehe vill leka :)) bada, supa, äta, shoppa, träna, glo film, vad som helst, kryper ur skinnet snart.
SÅ, slut på whineandet, nu blir det jordgubbar och mjölk! Yumyum.

Gammalt är tillåtet. Saknar mitt hår :(

Festivalnatt

Var hårda lirare och plankade in på festivalen igår. Billigt o bra! Förstår inte er nötter som gav 800 spänn, pfft. Fast ni kanske var intresserade av banden, which I wasn't, heh. Kul var det iallafall, om man bortser från öööösregnet när vi skulle hem och det faktum att jag glömde köpa mat. Helvete, lite därför jag gick dit ju, haha. Kinda ruined my day.

Fin bh. Nu blir det popcorn för fulla muggar och hålla tummarna för att det inte blir fler bladdor i toaletten! Puss på er.

Filmjävel..


Ofärsk men den mest relevanta bilden jag kunde hitta.

Emilia var här en sväng förut och joinade mig med lite tacos och filmmys. Trevlans, hoppas du får det bra i Stockholm nu min sköna!
/Nu sitter jag dock här helt själv i mörkret efter att ha sett Orphan (förbannade filmjävel, just saying). Inte det smartaste jag har gjort kanske, men väntar på att mannen ska komma hem och hålla om mig, heh. Ser fram emot lite mer tacos och att inte längre behöva sitta scared shitless i soffan :))) bara drygt en timme kvar.. Wääh.

Biljett kirrad!

Emmabodabiljetten är påväg hem till min postlåda, woho! Känner på mig att jag kommer få den bästa födelsedagen ever där nere, hehe. PEPP SOM EN JÄVLA SATE OKEJ.
Med det sagt gör jag iordning en french hotdog och håller tummarna för att bebo kommer förbi en sväng och myser sen. Om inte så blir det outfitjakt resten av kvällen, känner inte riktigt för att gå naken på studentfirande, eheh. Mycket möjligt att det blir så dock för min garderob suger rätt hårt at the moment.. Suck.

Myste med Mys-Måns förut. Han agerar inhoppare när Henke nördar spel :)))

Sommarlov ohyes!

Chillade satan ute vid Stoffes stuga idag, dvs en mysig och konstig skolavslutning. Kommer sakna eliten fo sho, fina människor det där <3 sött jao. Är fett sugen på att supa ikväll med, nu efter avslutningen har jag sån jävla sommarfeeling n' all, hah. Men så lär det nog inte bli. Uwääh. Ingen festival för mig i helgen heller. Uwääh igen.. Men har rätt bra planer för helgen ändå så ska inte hänga läpp!

6 månader ♥


Nu är min gullrumpa igång igen, tack älskling! Har ett halvår idag, men tror vi båda är för lata för att göra nåt stort av det just idag hah, så skjuter fram det lite och gör något i veckan eller i helgen istället. Har ju after all sommarlov snart, woho. Så ja, får bli hemmagjord bio, middag och massage n' stuff ikväll om jag får bestämma, hehe.
Älskar dig obeskrivligt mycket bebo <3

Birthday + babysit


Grattade pappsen lite idag, o som de snälla syskonen vi är så gav vi honom ett flak öl. Haha, så fantasifullt, I know. Glad blev han iallafall, that's the point! Grattis också.
Har en galen femåring som springer omkring här i huset just nu med. Försöker få Henke att öva lite inför papparollen, men han verkar inte gilla ungen.. Haha, hur nu det är möjligt, han är kung ffs.

Skärpning

Pallar. Inte. Blogga. Haha, fan att det ska vara så jobbigt. Har inte hänt så mycket å andra sidan, mer än att jag har kollat på studenterna idag, o imorn fyller pappa år. Ska skärpa mig, promise. Så, ja, well, I'll be back.

KBK

Jaha, ja men då kör vi då. Ser fram emot bakfylla på självaste nationaldagen osv, men vem bryr sig om den? Sverige spårar ändå (som vi ikväll, hihoi), så what da hell. Cheers!

Hemma & laddar batterierna


Är precis hemkommen från den årliga dogeballturneringen, o vi vann inte hela skiten vilket gör mig otroligt ledsen. Eller. Nä. Sätter mig hur som helst på tåget sen för att supa bort minnet av förlusten tillsammans med Majs. Jägermeister tonight, woho!
Men är ett par timmar kvar tills dess, så kör på chillmode i en styck onepiece o med en styck popcornskål så länge. Liten powernap hinns nog med också. Hörs sen.

Så jävla bra

Är så förbannat glad, kvällen/natten/morgonen var så jävla top notch alltså! Var fortfarande stadigt full vid 10 i morse när vi äntrade Mc Donalds, o alltså HAH, var inte helt lätt att beställa alltså. Pinsamt. Men FYFAN vad kul jag har haft det, vill göra det 100 gånger om. Nu. På en gång. Fast nej ska ägna resten av dagen åt att krama sönder min gullegris, dra åt helvete vad jag har saknat den pojken. O fan vad jag älskar den pojken. Pojken pojken pojken. Haha orkar inte, är fortfarande full. Minttujävel. Åh tack som fan Hässleholm <3


Nice surprise!

Fick världens jävla surprise igår, gick förbi en storbildsskärm o fick se Jimmie fucking Strimells ansikte på den!(!!) Hade inte en aning om att han skulle hit, så efter en sjukt kall kväll blev det helt plötsligt väldigt varmt, heheh. Nejmen skojar inte, made my day.
Om några timmar grabbar vi en kamera o jobbar lite, sen jävlar! Håller tummarna för att regnet håller sig borta, o likaså bakfyllan så jag slipper spy i bilen imorn. Heh. Ser fram emot att få träffa min älskling också, sjukt vad man kan sakna någon efter bara nån dag.. Wääh.
Intervju med Timbuktu + Maskinen, GALET vad jävla bra dom var.

Omnomnom, lever på denna stund fortfarande, hah. Vet att min mobilkamera är bäst.

Lyckad första dag

Kom fram hela o i ett stycke, bra kört Mahulda! Har hitills hunnit med att dansa till Björnstammen, njuta av Raised Fist, filmat intervjuer, ätit gott o fått cpont i mina stackars ben. Freakin' hurts. Taggar dock lördag som ett as, vill supa nu. Blir inte lite pepp bland allt glatt folk alltså, hah..
Men ja, nej ska väl försöka sova nu trots Marcus fjärtar o flickornas natthumor.. Haha, nattinatti!

SömntutaN #1 o Bkörnstammen. Godnatt igen.