Minigadd!

Har spenderat min helg i Västervik och Oskarshamn, lyckades hitta allt inför balen så nu är det bara att tuta och köra! Fett nervös inför skiten men det behöver vi inte låtsas om hehe.
Har även skedat, bränt popcorn (det skar i själen vill jag lova :() och haft supermys. Slängde fram tatueringsmaskinen med och fick mig en liten gadd på köpet, satfläsk vad jag saknat känslan! Glömt hur ont det gör dock haha, fasssst handen är lite känsligt kanske. I dunno. Längtar till den 24e iallafall för då blir det mer, och av en riktig tatuerare, hah. Detta var ju trots allt bara en rolig grej, så nej den är inte jätterak, och nej den är inte perfekt, men ska göra den tjockare sen oki.


Flopp men ändå på topp

Hej jag suger på att blogga bra tack då har vi konstaterat det.
Skakade lite rumpa på Metro igår, som för övrigt var en ren bevikelse. Hade sett fram asmycket mot UV-ljus, palmer och skit, men märkte man nåt av det? NÄ för allt var ute bland småbarnen där man helst inte vill vistas. Näe, flopp hörrni. Kladdade iallafall ner mig med lite neonfärg, åt skiten gjorde jag med för dom sa att det var gott. Men det var det icke. Haha. Hade jäkligt skoj iallafall! Nu längtar jag satan tills imorgon för då ska jag få åka och pussas WOHOOO. Herrå / spykanonen.
Smög in på killtoan och busade med grabbarna, hihi. Det var skoj.

Echo echo

Jaha här ekar de tomt ja. Oups. Valborg spenderades iallafall på Metropol, inte det roligaste jag gjort i mitt liv, men helt okej! Slutade med trasiga kläder och nerspermad jacka, hahah. No biggy. Första maj blev klockrent med kubb, grillat, massa sol och kolossala mängder ångest. Menmen, nothing I'm not used to these days ":)". Ska gå och gräva ner mig i lite skoluppgifter nu och se om ångesten blir lite bättre eeheh.