Dubbelmiss

Gjorde precis det jag sa att jag inte skulle göra igår. Skippade efterfesten, JÄVLA DUMBASS. Haha så jävla slut.. Men fick träffa dom, krama dom, glutta på dom andra banden tillsammans med dom, så ja, jag är mer än nöjd :D lite avis på babe dock, hade också velat vara med om det som han fick vara med om.. Hm :( men ja, fett bra kväll iaf!
Får se om vi ger oss på't ikväll igen eller om vi nöjer oss med massa gott o mys framför tvn. Det sista känns aningen mer lockande tbh, kämpar fan fortfarande med det förbannade skallebanket ffs.. Älskar bakfylla, finns det nåt bättre? Fuck no <3
Söta pojkar @förfest.

Favorit(er) i repris tonajt!

Taggad tjej här, hm, undra varför tänker ni då? Borde väl alla veta - fetingbra band på metro ikväll god damnit! Ska bli full som en kastrull o inte dissa potentiell efterfest med Adept som förra gången, eheh. Biggest mistake of my life typ, haha. Nejmen ja, c ya there??
PEPPARÅÅ!

Ensammast på planeten

On da set! Anledningen till att vi började vid halv tre alltså, n' it was var fetingkul tbh!
/ Blev inget mys med pojken, o inte med min plan B Bloomert heller. Wääh, känner mig ensamtast i hela fucking världen just nu, haha :( får väl krypa ner själv  i min nybäddade säng som den forever aloner jag är.. Tyck synd om mig då.. Tack.. Punktpunkt..

Slapptisdag

Vaknade precis, sovmorgon (eller ja, sovförmiddag more likely) i mitt <3 wuuh, dat feeling! Haha, hatar att jag älskar att sova så mycket..
Nejmen att börja skolan vid halv 3 är väl fint. Tror jag? Hade ju hellre stannat hemma (som vi kommer få göra resten av tisdagarna, wuhu!), men klagar inte. Klagar inte helle på att förhoppningsvis få spendera resten av kvällen med mina 3 favvopojkar :)) först den hästiga, sen den kattiga o sen den mänskliga. Eller den kattiga o den mänskliga samtidigt, funkar ju det också. Heh, adjö.

P3 Guld

Okej P3 Guld-galan var precis lika grym som förra året. Om man bortser från kalabaliken vid den minimala spegeln o den svettiga rundan till o från Mc Donalds, haha. Oh my, där kan vi snacka kaos.. Men hade en toppenkväll o en toppennatt, tack fina skola, tackelitack! :*
Bjuder på några ynka bilder, pallar inte lägga upp allihop, heh.
Den svenska björnstammen.
Tuffingar på kändisläktaren!
Kapten Röd.
Uppträdde (of course) massa andra artister, men hann inte fota speciellt många, jobbade ju också liksom, duuh :)

What to do, what to do..

Sitter o funderar på vad jag ska ägna min fredagskväll åt. Antingen lite chilldricka i Robins nya place som jag var så duktig o hjälpte honom flytta in i idag :))), eller fredagsmys. Blir det det första så blir det inte mycket dock, ska upp tidigtttt imorn o åka till Götelaborg! P3 Guldgalan lies ahead serru. Har jag sagt att vår skola är bäst? Well, vår skola är bäst.

Lika onyttigt båda två så egentligen kvittar det väl, haha. Mys med den bästa är ju dock cirkus gurkus hundra gånger bättre, mene.. Får se! Pusspåer :*

Fit 4 fight!

Då var första dagen utan mobil snart avklarad. Fyfan, worst day of my life :( buhu, tappa inte mobilen i toan gott folk, det får inga positiva konsekvenser (NÄHE??).
Kvällen ägnar jag åt en jävla massa worouts. Ett ridpass, ett pass streetdance o ett pass afro. Damn girl! Magrrutor lär ploppa upp redan imorgon ffs,. tillsammans med en förbannad träningsvärk antar jag. Wiiieha..
Ja jag är TAGGAD, ska bli slank o fiiiiin!

Tattooes before shoes?

Är duktig o pluggar för en gång skull. Kommer inte bli klar ikväll som jag skulle dock, men det är en annan femma, hehe! Tänker hur som helst belöna mig med ett par dojjor trots att jag inte har pengar till det.. Wääh. Allt jag äger o har ska jag kosta på nästa tatuering som kommer den 10:e C: woho, high five 2 that! 
Nej men ja, plugga var det ja..
Har drabbats av liite teeny tiny beslutsångest. Hm.

Bitterfitta

Kul när folk skaffar likadana tattoos som en själv. När man designat den själv. Kommit på idén själv. EHEEEE, nejmen tar det la som en komplimang, tycker också min gadd är fin faktiskt!
O fler blir det snart, åker in o bokar tid imorgon eller på onsdag :) lägger nog inte upp bild på den dock, fu copycats :* hih.
Kan ge en liiiten spoiler. ^ Mer än så blir det bannemig inte!

Chilledill

Har vairt en lugn helg för min del, funkade ju det med! Blev chill med Elle, chilldricka- o spelande med Simon & co, chill med Henke, o lite chill med Henke igen. Finfint (y).
Nästa helg blir det Göteborg, lika bra att börja peppa redan nu hehe, TJOHO.

Fredagsmys!

Sitter o väntar på att migränen ska lämna min skalle ifred nån jävla gång :@, o på att Elle ska komma hit :) long time no see typ, så blir väl att snacka massa strunt o äta massa gott. Yumyum, ser ut att bli en ypperlig fredag!

Hittade for the record lite roliga såpbubblor i skolan, hehe. Maja var rätt kung på't imo!

"Nytt" rum på ingång!


Nemen se där, har visst börjat använda mössa. Not so hot kanske, men får sova en halvtimme extra på morgonen, hehe! Då är det värt att vara lite fulare än vanligt :))
/Sitter o planerar hur jag ska göra om mitt rum atm. Måste bl.a ha en ny säng, nu när jag förökat mig o fått en till halva är det inte så kul att ligga som två packade sillar o trängas i min lilla jävla spjälsäng. Yuck, hatar den. Så bort med båda sofforna o in med ny stor säng, en till spegel (inte för jag behöver nån men det är fint, eller nåt?) o banka upp lite fler hyllor så blir det finnemang! Wiie, så pepp på't!

Mumsfillibabba

Det här mina damer och herrar, kan vara det godaste inom svensk historia. No kidding. Ska trycka i mig alla själv eftersom jag är den med talangen som har gjort dessa fina skapelser! Har ni aldrig smakat så har ni tamigfan missat nåt. Jobbigt va?

Annars då? Mjo, skrapade upp mitt lilla knä på vägen till skolan bara, rann massa blod, tajtsen gick sönder, folk glodde oså - no biggy. Kunde inte sluta skratta åt mig själv förrän jag var framme vid skolan, haha alltså.. Hm, ja så kan det gå när isen ligger på. Eheh. Still hurts like hell :(

Screw rubriker

Kom nyss hem från Bloom, blev utkörd för det skulle visst gullas där hemma ;) hon kan allt dendär Linnea, skulle ju inte vara fel att ha lika mycket romantik i blodet som den bruden! Haha. Men vafan, min pojk får allt nöja sig med lite popcorn o en film, heh.. Stackaren ska upp till skolan imorn med, själv får man ju ligga kvar o dra sig ytterligare en dag, mohaha. Suck on that! :))

Bara en liten del av romantikerns verk, så sött!

Love is wickeeed

Överlevde med nöd o näppe en sjujävla vrickad kväll/natt/morgon. Gick o la oss vid 11 på morgonen o fick ringa akut till sjukvårdare för min mage fuckade upp sig totalt, haha. Aoutch. Men jag lever, wuhu! Det gör inte Henkes mobil dock, HAHA, fyfan vilken jädra smäll.. Hm, nu blir det fan inte alkohol på ett tag, bantning here I come :))

Bara för jag probably gaddar mig på fredag, woopwoop, o för att bilden är så jävla sann. Hah, sick..

Brudkväll på g(?)

Är stressad som ett cpbarn, är det jämt när jag bloggar nu för tiden?? Kanske är därför det nästan aldrig blir av.. Hm. Ohwell, beger mig snart mot Elins place med töserna för lite god mat osv :) vart kvällen slutar har jag ingen aning om, sånt som märks. Förhoppningsvis bredvid min man hehe, men vi får se! Ha en trevlig lördagkväll people :*

Bakisfritt, woho

Knäpp klväll igår. Tror aldrig jag har frusit så mycket om mina små fossingar innan ;( buhu. Fick även värsta buddyn på Tre Kronor, sa att jag var vegetarian så då tyckte pizzagubben synd om mig o började langa över massa gurka till mig?? Haha så jävla skön. Kunde ju fått pommes eller nåt istället tycker jag mene, hehe.. Gurka was fine.

Söta pinglor!
Nu blir det finmiddag för fulla muggar. Slipper va bakis o spy som en gris för en gång skull för det skötte jag tydligen så bra igår. ehe.. Så jävla gutt!

Skål

Melody Club my ass, tänker inte slänga ut onödiga pengar på er. Sorry guys :) men supas ska det göras minsann, heh! Skål på er, c ya imorgon.

Ja jag är katig ikväll. Så badass.

Bättre sent än aldrig..?

JÄVLAR vad dålig uppdatering det var här hörrni. Ajdå. Men har varit med bebo 24/7 så don't really think about da blog then, ya know what I'm saying??
Nejmen nyår var fetingbra. Välkomnade det nya året med finaste pojkvännen och finaste vännerna, plus massa god mat och god dricka på det. Sa jag fetingbra? Fetingbra var det :)
Nu ska jag låta er frossa i vackra bilder från både middagen hemma hos Bloom och festen här hemma, enjoy ppl!









Blev tydligen poppis att mata varandra, haha??


Tack för ett lyckat nyårsfirande everyone, vet att ni läser, hoho :** PUSS.