Londonshoppingen

Var fett nöjd med mitt bagage på hemresan måste jag säga! Det dyraste jag köpte var för typ 200kr, resten låg under det. SCORE.
/Kom precis hem från gymmet, ska slänga i mig mat och sen åka och skaka lite wöv. Har ångest inför helgen också, kommer sova med ont i magen ikväll. Fun.

Lyxlunch

Fick låna skolbilen för att dra och käka kinabuffé med eliterna på lunchen. Hur schyssta lärare har inte vi? Puss på er. Testade sushi för första gången, och ja.. Nä, inget jag kommer betala för igen, haha. Euw.
Och igår beställde jag balklänning, IIH. Hoppas skiten sitter bra nu annars dör jag ju. För är ganska brutalt kär i den. Så. Snälla sitt bra över my gigantic hips, okej.

Well cheers then

Med tanke på att vi inte kommer ses på tio veckor nu snart, kom vi på den briljanta idén att kröka lite såhär på måndagsskvällskvisten! Avskedsfest osv, och så tar vi en avskedsmiddag på kinan på onsdag. Haha får det att låta så tragiskt, är ju bara drygt tre månader. Men ändå. Kommer kännas som en evighet.. :(

Så förbannat episkt!

Okej kort och gott, London var.. Helt. Jävla. Underbart. Var seriöst den roligaste resan jag nånsin gjort. Började med att vi kom till flygplatsen, känner där att min ena sko känns lite stor.. Hm, kollar ner, ser att jag har TVÅ OLIKA JÄVLA SKOR PÅ MIG?! Haha höll seriöst på att avlida, hur jävla dålig får man vara? Och några minuter senare upptäcker vi vad? Jo, VI ÄR PÅ FEL FUCKING FLYGPLATS! Hahaha alltsååå, började ju inte så bra direkt. MEN därefter var allt perfecto. Har shoppat som idioter, sjungit(läs vrålat) Dancing Queen på pubar, fått drinkar i ansiktet, försökt lära engelsmän svenska (HAHA kan ha varit det roligaste ever), ridit på främmande mäns ryggar, fått blödande skoskav och skaffat lite nya bffs. Kommer aldrig glömma detta, sååååå sjukt bra. Åh, vill bara tillbaka och göra it all over again .

Mot flyget!

Skulle kunna vara en superduktig bloggare och lägga ut en klatchig bild på min resväska och mig såhär ":DDD" men tror ni jag orkar det så här klockan fyra på morgonen? Nej. Men nu vet ni iallafall vart jag kommer befinna mig de närmaste dagarna! Och jag ska ha det BÄST. Ska också försöka undvika att dö på planet, but we'll see about that. Men HERRÅ RÅ!

Jag är så klok

Tack Lovisa detta gjorde min dag haha, min reaktion vid 0:48 är ju ganska priceless. Har sagt att jag inte gillar magrutor, keep them away :(
Ohwell, gjorde ett klokt beslut idag vilket leder till att jag kommer vara ledig imorn, WEHO. Och alla tisdagar framåt nu för den delen. Soft. Ska spendera min lediga dag åt att packa klart, ta en tripp till Vimmerby och träffa Bloomert. Men det är imorgon det!

Degis

Lång dag, snälla skjut mig. Orkar verkligen inte detta. Känns som jag har deg i huvudet. MEN två dagar kvar sen sitter jag på ett flyg till London, hihhih. Dags att börja packa kanske, och laga klackskorna för dom bröt jag ju visst av sist, hehe oups. Så det ska jag syssla med idag, packa, laga skor, gymma och step-up:a. Grymt.

Busybusy

Hade en fullspäckad lördag, började med att gå upp med tuppen och bege sig mot skidbacken. Alltså, hjärtklappningen första åket eller HAHAH. Men det gick bra sen. Eller ja, bättre iallafall, heh. Drog hem, sov nån timme, sen trillade det in folk för päronen skulle ha 50-talsfest, så jävla kul, dog lite av avundsjuka typ. Wellwell, Julia och jag lagade finmiddag klockan tio på kvällen, sen avslutade jag med att vara fyllechaffis. Haha det kan ha varit det roligaste på länge. Herregud.

Nojig..

Verkar bli vit helg för min del, helt okej, ännu mer okej om man hade haft nån att mysa ner sig med, men okej. Och kommer inte få festa med brudsen på tretton veckor nu, DÖ PRAKTIKJÄVEL. Och när vi kommer tillbaka därifrån är det pretty much bara Siesta sen tar vi fan studenten (say WHAT?!). Och ingen studentvecka får vi heller, hur fan tänkte man där? Vad får vi, två dagar, max? Haha skrattretande god damnit :(
Okej ni ser ut som två äkta flator på denna bilden, haha men kommer sakna er okej..

Dryg dagjävel


Värdelös dag, hungrig och ont i röven från igår (hehe?). Nejmen sörjer att jag inte kommer få fixa håret på.. Ja ett bra tag. Hej kära mössa vi kommer få vara bf:s från och med nu :))). Känns inte ok nånstans. Men vad gör man inte..

Sköntttt

Okej mitt liv är officiellt över, typ. Kan inte längre lukta på mitt eget hår, så kort är det hahahhah. Men bara att plåga sig igenom skiten för Sara och jag har en plan, och den ska tamigfan vara tajmad och klar in i minsta detalj! Så, drar och tränar istället, pallar inte se eländet, haha. Suck.

Så var det måndag igen ja

Ny vecka, nya tag people. Sparkar igång den med att fynda lite träningsprylar, och så plågar vi oss igenom några timmar Samhällskunsap också. Fattar inte riktigt vad jag gör här ens, IG:t är redan satt i stort sett, såatte. Haha aja to hell with that, studenten närmar sig så tänker bara njuta av sista tiden med bästa klassisarna!

Impulsdag

Skola - tedrickande - stressa hem - äta tacos - snoffsa till sig - och iväg snart igen. Stess som fan men så blir det när man impulsbestämmer saker! Fest blir det visst, med tanke på min patetiska vita helg förra veckan finns det inget jag hellre vill just nu, haha. PEPPAD, och stressad, hejdå.

Tjat lönar sig!

Ni anar inte lyckan just nu. Efter månadsvis med tjöt, tjöt och ännu mera tjöt har jag ÄNTLIGEN fått tillstånd att tatuera bröstet!! Får jag som jag vill smäller vi dit den innan balen, men då blir mamma fly förbannad haha. Fast afterall, min kropp inte hennes. But still, SO FREAKIN' HAPPYYYY.
What will it be, what will it be..? MH den kan ni suga på ett tag!

Cuddlemode on

Gosetajm! Har man ingen karl får man ta det näst bästa man har. Hehe fyndigt. Men så ljög jag lite också för det finns inget bättre än denna tafatta kisse . Har gosat ner oss och ska spendera natten ihop, blir nog även joinade av Big bang theory-killarna också. Dock inga popcorn vilket känns käpprätt åt helvete, men jag vänjer mig..

Darrig tisdag

Måste erkänna att det var en smula skönt att få komma tillbaka till skolan idag, och framförallt få träffa eliterna! Ville bara säga det.
/Nu darrar mina armar like fuck, kunde knappt få gaffeln till munnen förut hahah. Men det skiter vi i och åker till andra träningspasset idag, "yaay". Vill man vara fin får man lida pin :))).

Fingers crossed!

Håller på med Au Pair-ansökan, klurar och planerar. Ska bli intressant att se om dom accepterar tjejer med tatueringar, haha. Världen är ju lite fucked up så skulle inte förvåna mig om dom inte gjorde det. Men hoppas! Vill så gärna till USA, komma ifrån cp-Sverige och se och uppleva lite annat.
/Well ikväll blir det gym, sen raka vägen till step up:en, sen hem och njuta av sista timmarna på lovet. Oh god, vill inte tillbaka.

Knapert

Jag har klänningsångest, och kan inte be er om råd för då är det väl nån jävel som skaffar en likadan i vanlig ordning, haha. Tough to be me sometimes. Nejmen ja, vafan ska jag göra. "Förväntade mig inte så mycket bröst på den lilla kroppen!" så känns riskabelt att beställa nåt också (men tack för komplimangen annars damen) men är väl så illa tvungen.
Hehheh that's all you get, blir antagligen en röd, kanske. Var inne på rosa ett tag (HAHA?) men dunkade huvudet i väggen så nu står allt rätt till där uppe igen.

Mot Linköping

Uppe med tuppen för att åka och prova lite balklänningar med Jullan och mammsorna. Tvivlar starkt på att jag kommer hitta nån, gör det mest för att känna på modellerna och sedan skicka efter en från USA eller liknande istället. Sounds like a plan!

Hallelujahmoment

Åh gud, lyckan som uppstår när man lyckas beställa skor för 200 spänn som i affären kostade 700, och som man vet att andra har betalat massor för. Haha suckersss. Hoppas bara dom hinner komma innan London, bara 20 fucking dagar kvar, woopwoop!
Ksskss, kom hem nu tack.

Mina små löften

Kör väl en klassiker och lovar massa crap som man ändå inte kommmer hålla sen, haha. Menmen, ett försök kan man väl alltid göra I guess.
* Skaffa jobb. Behöver pengar om jag ska få klart några tatueringar innan sommaren. Och ja, pengar är väl alltid bra liksom.
* Träna mera. Införskaffar gymkort med Pullan imorn, blir 300 spänn fattigare så det kommer jag nog faktiskt använda flitigt, snål som jag är.
* Skära ner på popcornen . Haha har inte insett det förrän nu, men är fan beroende. På riktigt. Detta kommer bli svårast, men kan fan inte vara bra att äta en skål varje dag?? Inte bra med så mycket salt iallafall. Så ja. Byebye my beloved..

Nyårsafton 2012!

Blev inte många bilder, speciellt inte på själva festen sen. Well inga alls faktiskt, men vad gör det! Hade supertrevligt hos Julia till att börja med med massa gott och lekar, drog vidare ner till folketshus där jag sedan blev övergiven, märkte dock inte detta utan fortsatte festa med nytt folk, fixade sen myskompis och har nu garvat åt Big bang theory hela dagen och kvällen!
Förstår inte folk som tycker nyår är överskattat, jag har haft skittrevligt varenda år! Maybe that's cause I'm so awesome. Nä skoja förlåt, har blivit för mycket Sheldon nu. Hjälp vad långt det blev, nu slutar jag hejdå.

Nyårets

Hade svart klänning som alla andra, men min var tuffare för den hade nitar. Så det så. Slänger upp bilder och en förklaring av gårdagen senare eller nåt, för nu måste jag spy. Again.