Sick n' tired

Rida, plugga, plugga lite till, sen kanske plugga lite också? JA, plugga hej, hej plugga. Wääh orkar inteeee, ta mig till Malta nu. Inte om några månader, nu. Måste få sola, bada, bli neger, svettas, äta, INTE BEHÖVA PLUGGA. Vafan. Är det 2 much 2 ask 4? Nej, don't think so.
Plockade en fästing på Simson igår. Det var äckligt. Usch. Ska dom ens finnas nu? Nej, tror inte det va. Uäk.
Bild från i måndags. Ja jag är seg, o det här blev fett osammanhängande? Haha, kul.

Teeny tiny

Både bebo o jag vaknade upp med huvudvärk i morse. WOHO. Ganska bra på ett sätt, nu har jag (vi) anledning att käka popcorn o mysa hela kvällen istället för att gör äckelfittskoluppgifter :))) ingen dans, ingen häst, inga läxor - SÅ JÄVLA GUTT. Kommer somna med ångest dock, men vafan gör det när man har en gullig minisemla i magen??? Haha så jäkla sött, minsta jag sett. Mmh.

Stackars lilla mig

Ytterligare en dag i min ensamhet.. Vet inte riktigt hur jag ska hantera detta. Rakblad o Tokio Hotel eller frossande i chips o glass? Free choise, båda lika bedrövliga dock. Hm. Haha nej nu lägger vi av, finns ju iallafall en liten krabat som aldrig sviker eller tackar nej till mina blöta pussar. Åhå Simson, vad skulle jag göra utan dig my beloved <3

AH MEN TACK DÅ

Känns ju sådär att bli dissad en lördagkväll för metropol i sista minuten. Tack för den liksom, haha. Så nu sitter jag här utan sällskap med en styck chipspåse o en styck tv. Woo to the hoo.. Fast slippa dansa bakis med risk att behöva springa på toan stup i kvarten imorn gör att det hela inte känns så jäkla dumt iallafall. Mh men ah, näe, fortfarande bitter like a bitch, så ja, I'm outta here. Ha så kul på metro mobboffer ;*

Lyckan som uppstår..

..när mamma kommer hem med en hel kasse med nudlar! Mwihih, finns fan inget bättre <3 lär väl räcka max en vecka dock, haha men vafan, det kommer bli en ack så lycklig vecka!
Lycklig.tjej_94.

As I suspected..

HAHA okej äger nog skitigaste spegeln i hela Småland. Hela Skåne också kanske för den delen. Haha, men who cares, blir visst öldrickande ikväll som jag misstänkte. Uäk..
Tänkte bara säga det så ni slipper sitta hemma o undra vad lilla Lisen styr med liksom :) snällt ju. Aja, har sagt det förut o säger det igen - trevlig fredag ppl! O ja just det, skål med ja.. Hah euww, fett opepp :(

Tidigt fredagsmys

Mm-hm, eller hur?? I know, gottt. Unnar mig en hyfsat vettig frukost medan jag väntar på att babe ska gadda sig klart. Vill också ;( fett avis.. Hm. Anyway, blir väl fredagsmys framåt kvällen om jag får bestämma. Fast öldrickande är väl inte heller helt uteslutet om jag känner min pojk rätt, eheh. Wellwell, får la se, trevlig fredag ppl!

Failat lov

Åker o träffar kära Bloom en sväng :) känns som det var år o dar sen jag träffade människan. Okej not really, men ja, ni fattar.
Har haft ett rumpsugarlov hittills (så tack för räddningen Bloom), bara en jävla massa popcorn, slappande o tvkollande. Don't get me wrong, popcorn är det bästa som finns <3, bara det att jag har femhundraelva jävla uppgifter som borde blivit klara under denna veckan. ÅH blir så jävla trött på mig själv, haha orkar inte. Hejdå.

Fler till lagret

Klickade hem lite nya piercingar eftersom jag är så duktig på att svälja den jag har i käften :)) hah, ska bannemig limma fast den jäkeln den här gången..
Färgade stenar är fult, aki.

Fint skare va!

Blev lite ferre igår med brudarna! Cornelia har ju fyllt 18 bast, inte alls avis eller så, nono.. James Bond-tema stog på planeringen, fett kul I think! Antog att man förväntades komma i tjusig klänning o massa bling, just därför jag inte tänkte göra det! Hehe. Busigt. Nejmen tråkigt att se ut som alla andra. Eller? Ja lite. Så, en kvinnlig James Bond was in da house!






Ypperlig kväll imo! Puss på er brudar.

Tomt inlägg på ingång

Åt massa gott, fick superfina blommor o choklad o hade supermysigt i babes säng hela kvällen, mwihihi. Nejmen ja, hade en perfekt alla hjärtans dag med andra ord! "Jag har världens bästa pojkvän" o blablabla - you f****** liars, det kan ni inte ha för det är jag som äger den ultimata pojkvännen, aki :)
O nej, jag har inga bilder, OKEJ FÖRLÅT. Ska skärpa mig. Promise. Men ni trogna små läsare kanske gluttar igenom mina otroligt intressanta inlägg iallafall??? Hehe I know you do, denna puss går ut till er :* smack!

Mystime!

Tänker åka hem till min älskling o gosa sönder honom en smula nu :))) fattar egentligen inte grejen med blommor o choklad n' shit, (det hindrade mig dock inte från att införskaffa just det åt honom, eheh, hej dubbelmoral?) alla dagar med min pojk är fabulous, såatteeee.
Ja, sexa lugnt idag alla små lovers out there! Hoho, pusspuss o allt sånt där annat gulligt.

There you go!

Ja, kan ju inte klaga på att det knappt kändes nåt denna gången iallafall, haha.. Kändes som nån drog med en tändare när han tog dom längst bak.. Mhmm, dat feeling <3
Blev större än jag tänkte från början också, men what da hell, bättre att komma en bit på vägen liksom :)
/ Nu blir det bastu med lite folk. Har vi förtjänat efter att troget ha stått o hejat våra kära silverdalsbor till vinst! Har fan ingen känsel i tårna längre så det ska bli wunderschööön.

Oh noes..

Hostar som en jude, min hals känns som ett rivjärn (kan ju faktiskt också bero på att vi satt som apor i skolan igår o gjorde jagvetintevad, hah?) o den jäveln som har planterat små bomber som smäller av i mitt huvud ska jag personligen sätta en knytnäve i! Ye, jag är sjuk om ni inte already got that. MEN det stoppar mig inte, tänker gå upp pigg som en nötkärna o sätta gadden på plats, om jag så ska svettas litervis pga febern o dränka lilla Dennis i snor på kuppen. Haha oh fyfan, lookin' forward to that.. Wooohooo.
Vad min kväll kommer bestå av! Bästa medicinen fattas dock, Henke heter den.. Bollocks ;(

Vårtecken.?

Titt vad jag fick! Sitter fint nu till våren, hoho. Wait what, 20 minus?? Justifan, det är snö överallt, eeeeeeeheh -.- dö snöhelvete, dö.
/ Första dagen jag är utan min pojk nu på snart en vecka. Hm, känns konstigt. Weird. Mysko.. Men nåt som är rätt gutt är att sluta vid 11, woho. Också rätt gutt att gadda sig på fredag. Inte lika gutt att ta spruta direkt efter, men det blir gutt att äta fint med babe på kvällen sen. Haha, gutt hörrni, hör ni det, GUTT.

Snabbsammanfattningellernåt

JÄVLAR i havet vad dålig jag är på att uppdatera hörrni. Har inte pallat bara, sorry.
Helgen har iaf varit trevlig, babe kom hit i fredags så vi myste till det med lite pizza and so on. I lördags drog vi o bowlade, o jag sög vekligen hårdare än jag trodde, haha :( så jävla kass.. Hm.. Drog vidare till Robin för lite ferre, vaknade upp på golvet, drog i oss lite chips, stack tillbaka hem hit o myste lite mer. Förlängde sedan helgen lite o stannade hemma idag. Mamma gjorde detsamma. Henke med. O pappa med, HAHA, så sitter här lite halvsjuka hela högen. Så jävla fint <3
Lite pics från i lördags.
/Ska bli aktiv nu igen for the record, så fortsätt kika in, aki? :)) brabra.