On their way home;


Helt rätt, rea kan ju aldrig bli fel liksom. O ännu mer shopping blir det imorn för då sticker jag iväg en sväng med mamma o mormor. Haha cute, huh. Tur min mormor är fetingcool :*

Första, andra, tredje

För det första var jobbet på Rookie bland det roligaste jag gjort(!!), vet exakt vad jag vill bli när jag blir stor *host* äldre :)) tacktacktickelitack Jonas!
För det andra sög Rookie rumpa när man var där för att inte jobba. Alltså oh my.. Har pluttarna inget bättre för sig en lördagkväll än att springa runt o skrika eller gråta som små fula vrålapor?? Arghh, grinds my gears. Kommer förmodligen inte tillbaka förrän jag är 18. Tack för den skitungar.
För det tredje mår jag cpdåligt, hej bakfylla. Så nu blir det popcorn för fulla muggar (bra mot hangovers, remember?)!

Nej jag har inte linser, rökte bara lite hasch igår o fick äckligt stora pupiller, aki.

Pirr i magen :(

Åkte till Vimmerby för att köpa strumpbyxor tills imorn, mene.. Kom hem med lite mer än så, heh. Ohwell, så kan det gå när det är billigt!


~
Rookie står o väntar på oss o jag är redan lite nervös, vågar inte ens tänka på hur det blir sen ._. urk. Men det går nog bra! I hope.. Tänk om jag tappar kameran? Eller snubblar på nån sladdjävel? Eller glömmer säga "3:an NU!"? Åhåå. O allt är live, HAHA. Har man gjort det kan man inte klippa bort det, nono. Haha jadu., det här blir intressant :)))

Now's a good time 2 be jelous :))

Sitter o gör mig redo för en natt med plugg (o popcorn såklart).. Wiiho -.- kommer va helt slut imorgon bitti. Fast.. Vänta lite nu.. Hörde jag nån som sa ledig imorn? Ohyes I did! Oh wait.. Hörde jag nån som sa gratis inträde till Rookie imorn? Ohyes I did! Haha, har jag sagt att jag älskar min skola? Well, säger det igen, jag älskar min skola.

Sötisar på kinan. Det var gott btw. Dåligt med vegetariskt, men gott :)

Je mej jumboräkor

Sitter i skolan o kämpar mot min hunger.. Wääh, är så hungrig att det gör ont :( riktigt fucking ont, fattaru? Nejmen lunch snart o då jäklar blir det kinamat, så jefla guuuttt.
Sen beger vi oss bort mot metropol o riggar upp inför imorgon. Ska livesända spelningarna på Rookie, så lyssna nu barn, för nu är jag snäll o varnar er - vill ni inte att era föräldrar ska se er fulla hemma på sina tv apparater så håll er ffs undan för kamerorna! Haha. Fast nej, nu skojar jag bara. Eller? Hoho vem vet, inte ni iaf, tihi. Okej fett dryg jag är nu, märks att jag är hungrig, huh. Hm, svammel svammel..

Ohwell, bara en kvart kvar till lunch, jag härdar ut!

I'm fucking hiiiigh

Alltså jag får panik snart, det luktar skitäcklig färg I HELA JÄVLA HUSET. Pappa håller på med nån fucked up shit i källaren, o alltså jag känner mig inte normal längre, skojar inte haha. FUCK. Kommer jag hög till skolan imorn så vet ni ju varför, eheh O.o

Something like that :( HAH.
O från det ena till det tredje, kommer nya pollar till stallet snart, WOHO. Två stora bestar till hestar, heheheh. So excited!

Gimmegimme more

Ingen skola för min del idag, stannade hemma o pluggade ist. Har iofs bara gjort en uppgift, ehe.. Men en väldigt väl utförd sådan! Så ja, nöjd tjej här, believe it or not.
Ska försöka övertala lilla mami så jag får klicka hem lite new stuff. Behövs. Eller okej egentligen inte haha, men kliar i fingrarna atm :( gief, plz.

Beyond the cover;

Japp, feting video. Bara jag som tycker han är snygg? Haha. Gotta love him :*
Mums.

Me tired, aki

Körde visst på en liten dygning inatt. Var speedad som en höna efter min lilla kockinsats igårkväll så tyckte det var lika bra att stanna uppe, heh. Känns inte som ett lika bra beslut idag dock, är trött som en jävla snigel (eh, fina jämförelser jag gör?). O det var fortfarande mörkt när jag gick till bussen, what's up with that?? Inte rätt nånstans, blir ju dyster. Hatar vinterhalvåret ;( wäh.

Söndagssyssla


Yepp, fint killar, fint. Haha.
Precis hemkommen från lite bakisfilmtittande (egetuppfunnet ord där kände jag, haha). Har bränt popcorn så det bara skriker om det o blivit kär i Figges hund. Rätt bra söndag I have 2 say. Om man bortser från att skallebanket o illamåendet inte gick över förrän nu typ, så därför kan jag inte äta förrän nu. Borde sova men mat går fan före. Hm, hello there tjockis :)

Älskade raggsockor



Haha snyggt. Försökte bara demonstrera att jag har raggsockor på fötterna (som för övrigt är borta nu.. Fuck).
Igår blev det iaf svettigt o trevligt i bastun igen med fint folk. Efter det är det i stort sett svart, haha, så underbart med minnesluckor <3 vet iaf att onyktra Lisen säger o gör väldigt smarta grejer. ELLER? Haha åh. Ohwell, shit happens. Nu blir det tacos o film, sen lite letande efter mina raggsockor :( måste glömt dom in da bed. Eller i omklädningsrummet. ÅH jobbigtattintehanånkollokej.

Ändrade planer

Blev ingen hårfärgning, fastnade visst vid Idol istället.. Heh. O Beyoncé, släng dig i väggen! Sveriges finaste lilla köttbulle gjorde din låt 12873466 gånger bättre, suck on that!

0:58 liksom, rysningar ända ner till tånaglarna ffs. MAHH, vill ha han som min teddybjörn :( haha.

Time 4 a change!

Okej. Nu smäller det. Hejdå svartskalle-Lisen, goddag brunett-Lisen :))) I'm scared shitless, haha!

En liten btw bara, såg världens snyggaste (lärare??) i matsalen idag, alltså DAMN! Hans leende gjorde min (vår) dag, skojar inte. Så ja, om håret blir fail så gör det liksom ingenting, heheh.

Ofrivillig sovmorgon..

Kul att vakna o inse att bussen går om en minut (y). Bra gjort. Fast på ett sätt gillar jag att försova mig, för då kan man lägga sig o sova nån timme till, hoho.

Aja det var i morse det, nu blir det Mariannelund för att agera lite vuxet framför ett gäng nyblivna fjortisar (det är vad jag förväntar mig iaf), wiie, sounds like fun!! Eller inte.. Fast iofs bättre än lektion, så klagar inte. Ciao!

Lillördag it is

Älskar att komma till skolan o inse att man inte har nån lärare. Yaay. Åh fuck, vill sova. Men det går ju inte för folk vet tydligen inte vad hörlurar är, ehehe. Alltså näe, vill hem nu.
/Dans ikväll, men innan dess ska jag ta en sväng på pollen. Får hoppas att vi inte blir skjutna av nån crazy älgjägare (heter det så.?), för det gör ont. Aj. Får klä ut mig med reflexväst. O reflextäcke till Gavott. O pannlampa till hjälmen. O vanliga dinglande reflexer. Ye, I'll be fine :))

Okej det börjar bli för kallt med strumpbyxor nu, buhu. Är nog sista dagen jag använder det. Goodby my love. Hah :(

Suger på planering, obviously

Dåligt med update, I know, men har inte varit hemma o kan inte hitta mitt trådlösa modem, så don't be pissed, OKEJ. Bra :)
Ska snart på föreläsning, en riktigt grym sådan om jag föstått rätt. Kanske ska passa på att ragga lite praktikplats, hehe? Hm, på tal om det så bokade jag visst tatueringstid när jag är på praktik. I Malmö. Wuhuu, bra jobbat Lisen, blir inte alls dyrt att fara fram o tillbaka därifrån, nejnej. Haha, skit :)))

Puss.

Förökning in da closet


Rea is my best friend <3 haha. Lite nytt i garderoben alltså, tack o bock!
/ Bättrade på min bränna som håller på att försvinna (buhu, take me back..) medans Julia o Kahn biffade igår innan bastun. Not really my thing liksom, trivdes bättre i solariumet, hehe. Händer ikväll då..? Hm, bra fråga, rör mig mot Hultsfred snart iaf så får vi väl se :) konstigt inlägg det här blev..? Wtf, haha :( aja.

Boka tattootid - check!


Den 15e är jag en tatuerad kvinna, hallefuckinglujah! Typiskt att han ska va så jävla snygg då, haha fett jobbigt. Fast å andra sidan har jag ju nåt fint att kolla på under tiden, ehehe. Anyhow, CAN BARELY WAIT!
~
Ikväll blir det nog att svettas lite i bastun hemma hos Kahn. Eller här. Eller i sporthallen. Haha, har tydligen lite ställen att välja på. Nåt med Julia blir det iaf, finfint!

One day ahead

Idag händer det inte alltför mycket, så berättar om morgondagen ist, aki :) ja vad händer imorn då, jo då blir det att boka tattootid, WOHO! Så jefla gald för den jag ska göra är så galet snygg!(!!!) You'll be jealous, heheh. Okej nej kanske inte, men som sagt, den är fett snygg. O stor. Kommer dö av smärta mene.. Totally worth it :3 omg I'm so excited!

Roade mig lite lätt i spegeln i morse då mamma försov sig oså. Hah, well done, well done.

I-landsproblem..

Gosh vad jag älskar när man kommer till den delen av förkylningen då man inte känner smaken av nånting. ELLER?? Så jäkla pissed of right now, haha. Går ju iofs om man snyter sig var 5e minut, men vilket psycho gör det då? -.- åh alltså, kill me plz.

Måste dock erkänna att man blir på lite bättre humör när man hittar en sånhär i sin soffa. Alltså HAHA, andra gången jag hittar honom såhär., vad är det för fel på dig katt..?

Skrattkramp, jotack

Har fortfarande ont i käkarna sen igår, haha. Längesen jag skrattade så mycket på så kort tid I think. Jesus, helt galet. Hm, kanske borde tala om vad vi gjorde oxå? Ja good idea, vi var på inspelningen av Extra Extra serrö, heeelt sick. Som sagt, fick ont i käkarna för dom j*vla komikerna kunde ju inte sluta vara roliga för en sekund, haha. ":DDDDDDDD" <-- ye, that's me typ, haha.

Lediga idag tack vara detta oxå, pretti awesome!

Sovatidigt-söndag


Fick nybakade bullar till frukost idag, detni! Eller okej klockan var typ fyra så frukost är väl fel ordval, haha. Men ja, första "målet" på dagen. Ye, you get it. Tack Bloomert :*

Blir snart att dejta kudden för min del, o ja - jag vet att klockan bara är åtta, men ska upp sepetidigt imorn. Wääh, orkar inte. Fast en tripp till Stockholm är iofs bättre än psykologi och webdesign, så fattar inte vad jag klagar över.? Hm. Vad vi ska göra där får ni se imorn, för nu jävlar ska jag sova. I need it, aki, gnight :)

Sänglös..


Jösses vad charmigt. Haha, nöt. Hade iaf en mysig kväll igår med dessa flickor :) Känner mig 10 kilo tyngre idag dock, haha, jefla godis..
Lite oklart vad som händer tonight, kan inte sova hemma iaf, så mycket vet jag. Hm, snällt pappa, snällt. Haha nejmen det löser sig väl. Hoppas jag. Heh ._.

Sorry kids, but i lol'd

Har nyss kollat på höstshowen med Julia & co. Allt jag har att säga är väl att jag tycker synd om dom små stackarna, för kära barn, NI ÄR TONDÖVA. Haha :( okej verkligen inte alla, men ja, vissa av er - holy shit.
Anyhow, sticker till Västervik om en stund o våldgästar Elle lite grann :) men fram tills dess kan jag ju fortsätta leka med mina nudlar. Haha alltså, uttråkad? No shit?!


Ähh, screw it


Fick precis hem mina dojjor, yaho. Ser ut som en megakort Pippi Långstrump i dom, haha, men what to do.
~
Skulle pluggat idag men motiveringen är som bortblåst. Men hm, big surprise? Nej, hatar dethär, arghh. Popcorn får stå på schemat istället.. O en varm dusch. O en styck Linnea Bloom oxå möjligtvis om jag har tur. Sounds better to me :))

Shake dat ass

Är fett dyster stämning i stallet, uschuschusch. T.o.m Gavott var dyster, han luktade mig inte ens i håret idag :( inte normalt okej. Saknar väl sin bästis I guess, hah, poor guy..

Ohwell, kör till Vimmerby sen o dansar en svängom. Ye you heard me, JAG KÖR. Håll er undan från vägarna för in i helvete, haha. För ert eget bästa, trust me O.o

O random bilder är ju alltid kul liksom, so there you go!

Brunett?


Ska jag? Ska jag inte? Är fett sugen, har tröttnat nåt enormt på det svart-vita, uäk, spyr på't snart. Så jag tror jag åker o införskaffar lite hårfärg idag.. FAST JAG VET INTE, är livrädd för att faila, få fläckar i skallen, slita sönder håret med blekningsmedlet, bli orangehårig osvosv. Hm, skräckscenario, haha. Åhh, hej beslutsångest :(

Hemklickat;


Dessa dunsar visst ner i min postlåda snart. Gillar rea, alot :3
'N 4 your information så sprängs min skalle snart oxå, gillas inte redigt lika mycket kanske. Hmpf, behöver en skön kudde. O en säng. Åååh <3 men alltså vafan då, varför är jag så trött hela tiden?? Haha orkarinteee.

Rip.

Idag försvinner lilla Mirre mus. Okej inte lilla, stor pojk detdär hah, men ja, försvinner gör han. Suger fucking stenhårt, hatar't okej. Ursäkta språket, men jävla fittknä som aldrig blir bra..

Sov så gott bebo <3

Trötttt

Är helt jävla slut, orkar inte lyfta ett finger. Var knappt så jag kom upp i sadeln förut, HAHA. Oh my :( well, är väl resultatet av den sömn jag fick inatt, hm. Så ja, därför tar jag igen det nu! Första gången på ages jag har lagt mig innan tio faktiskt. Känns.. Konstigt, hah. Men skönt, fett skönt. Behöver min skönhetssömn liksom, tehe. Nejmnen ja, nightynighty!

Chingchong-brudar igår (y).

Snygging där!


Jaha people, lördag it is. Får se vad som händer ikväll, ska iaf fira bruden övanförs birthday lite granna på kinan hade vi tänkt :) efter det stannar jag antagligen kvar o sussar i Hultsfred. I think.. Om allt går som det ska vill säga, inte ofta det gör det om jag känner mig själv rätt, haha. Wellwell, sånt som märks, trevlig lördagkväll gott folk!