Tisdagsbestyr

Drog med mig mamma och Julia och plockade lite jordgubbar på förmiddagen. Pajade nog ryggen på kuppen, men en jävla massa gubbar blev det! Lagar tacos åt la familia nu, sen ska jag städa pärlan både ut- och invändigt. Har satt dit nya lysen så ska bannemig ge mig ut inatt och testa dom, mohah. Hade lite mys inplanerat också men får se hur det blir med det, nu bränner jag snart köttfärsen så hejdå!

I'm back!

Nejmen tjäna. Haha fyfan vad kass jag har varit. Oförberedd bloggpaus blev det visst, menmen.
Har hunnit med en jävla massa sen sist, bland annat tagit studenten, gått på bal, varit på festival, fått en kusin, skaffat pojkvän, gjort slut med pojkvän, varit packad x antal gånger, gaddat bröstet, jobbat, och sjukt mycket mer därtill. Har plenty more to come, och jag känner redan nu att denna sommar kommer kunna klassas som en av de bästa hittills! Nu tänker jag iallafall köra på som vanligt igen, bara så ni vet. Och gulligt att folk fortfarane har kikat in här tappert varje dag även att jag inte har skrivit ett smack, haha. Puss på er. Nu kör vi igen!