Knapert

Jag har klänningsångest, och kan inte be er om råd för då är det väl nån jävel som skaffar en likadan i vanlig ordning, haha. Tough to be me sometimes. Nejmen ja, vafan ska jag göra. "Förväntade mig inte så mycket bröst på den lilla kroppen!" så känns riskabelt att beställa nåt också (men tack för komplimangen annars damen) men är väl så illa tvungen.
Hehheh that's all you get, blir antagligen en röd, kanske. Var inne på rosa ett tag (HAHA?) men dunkade huvudet i väggen så nu står allt rätt till där uppe igen.

Kommentarer
Frida säger:

Jag har också klänningsångest, men hittade en sida, jenjenhouse.com och där hade dom tamejfan det mesta!

Där skräddarsyr dom klänningarna också, så boobsen får plats ;D

Svar: Ja jag var inne där och kikade, men hittade inte något som jag föll för direkt, konstigt nog.. Men tack för tipset!
Lisen Lockström

2013-01-06 | 21:55:12
Bloggadress: http://friidaajohanssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback