"The thought of you is no fucking fun"

Vill spy lite på livet just nu. Är pank som en lus, alla skoluppgifter får mig att vilja hoppa framför närmsta lastbil och jag fightas med känslor som jag inte ens vill ha för vissa personer just nu. Tror aldrig jag känt sån här jävla ångest i hela mitt liv, och det är så sjukt jobbigt. Enda ljuset i tunneln jag ser just nu är London som bara är nån månad bort. Helvete. Aja, det är tillräckligt varmt ute för att använda jeansjacka iallafall. Det är ju bra.

Kommentarer
Frida säger:

Know that feeling bro.. Men snart är allt över! =)

Svar: I't sucks.. Ja det är bara att bita ihop! :)
Lisen Lockström

2013-04-26 | 17:32:10
Bloggadress: http://friidaajohanssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback