HALLELUJAH!

Lyckan som uppstår när man ÄNTLIGEN hittar sin studentklänning efter x antal månaders letande! Har kollat varenda hemsida som finns både i Sverige och England, men icke. Sen går jag in i en liten butik i Vimmerby och PAOW, där är den. Haha så rubbat. Och nej den är inte vit, och nej jag vill inte ha en vit, och nej jag tänker inte visa den här, och varför borde ni veta by now :). Får bli en surpise!
Passade även på att hälsa på mormor i samma veva, och blev lite full i skratt när jag såg att Jimi Åkesson pryder hennes kylskåp, haha? Da fuq, you go girl! SD kommer vinna nästa val, like it or not.


Kommentarer
Denise säger:

Nu är det fan dax för SD att vinna alltså! Sverige behövs styras upp och det får vi hoppas att SD kan ordna! :)

Svar: Men eller hur?! Fan vad skönt med nån som håller med, hah :D
Lisen Lockström

2013-04-17 | 09:22:34
Bloggadress: http://deniseryberglilja.blogg.se
Frida säger:

Min studentklänning är inte heller vit.. Palla vara mainstream när man kan vara sig själv, liksom! ;D

Svar: Det är helt rätt! Måste våga bryta lite normer ;D
Lisen Lockström

2013-04-17 | 19:45:10
Bloggadress: http://friidaajohanssoon.blogg.se
bella säger:

HAHAH gött! tror inte de vinner nästa val eller är rätt parti att styra sverige, men de behövs helt klart i riksdagen!!

Svar: Nej det tror inte jag heller riktigt, men det är som du säger, dom behövs i riksdagen iallafall! :)
Lisen Lockström

2013-04-18 | 00:07:16
Bloggadress: http://heysugarmagazine.se/isabelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback