Förbannade tattarfittor

Hej svejs. Om jag haft en rubbad helg? Jo tack. Fredagen började bra, men slutade i tårar, haha hatar att man blir så overemotionall på fyllan..? I lördags var vi dumma nog att ha fest här hemma, vilket slutade med att mammas mobil blev stulen, och även min skoldator ":)". Hade för helvete x antal uppgifter där på som var redo att lämnas in, tror ni jag tänker sätta mig och göra om skiten eller??! NEJ. Alltså jävla äckeltattare, är det så svårt att skilja på ditt och mitt? ÅH blir så förbannad, hade vi vetat vem det var hade den personen luggit och kvidit utan ett enda ben kvar i kroppen kan jag lova, that's how pissed my dad is. HAN GILLAR ATT KNÄCKA BEN OKEJ. Blir aldrig en enda mer fest i det här huset iallafall, fucktards.
Tur att nån besökare var nöjd med kvällen iallafall, haha.

Kommentarer
Denise säger:

Men gud! som du säger vilka jävla tattare, jag skulle fan slå in plytet på den personen som skulle sno (speciellt min skoldator) eller något annat från mitt hem! Man bjuder ju endå hem folk för att ha trevligt inte för att dem ska kunna plocka fickorna fulla. Hoppas du får reda på vem/vilka det var som tog era personliga tillhörigheter!
Awesome blogg btw!

2013-04-08 | 19:17:43
Bloggadress: http://deniseryberglilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback