Första, andra, tredje

För det första var jobbet på Rookie bland det roligaste jag gjort(!!), vet exakt vad jag vill bli när jag blir stor *host* äldre :)) tacktacktickelitack Jonas!
För det andra sög Rookie rumpa när man var där för att inte jobba. Alltså oh my.. Har pluttarna inget bättre för sig en lördagkväll än att springa runt o skrika eller gråta som små fula vrålapor?? Arghh, grinds my gears. Kommer förmodligen inte tillbaka förrän jag är 18. Tack för den skitungar.
För det tredje mår jag cpdåligt, hej bakfylla. Så nu blir det popcorn för fulla muggar (bra mot hangovers, remember?)!

Nej jag har inte linser, rökte bara lite hasch igår o fick äckligt stora pupiller, aki.

Kommentarer
Anonym säger:

Apa

2011-10-30 | 16:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback