Biljett kirrad!

Emmabodabiljetten är påväg hem till min postlåda, woho! Känner på mig att jag kommer få den bästa födelsedagen ever där nere, hehe. PEPP SOM EN JÄVLA SATE OKEJ.
Med det sagt gör jag iordning en french hotdog och håller tummarna för att bebo kommer förbi en sväng och myser sen. Om inte så blir det outfitjakt resten av kvällen, känner inte riktigt för att gå naken på studentfirande, eheh. Mycket möjligt att det blir så dock för min garderob suger rätt hårt at the moment.. Suck.

Myste med Mys-Måns förut. Han agerar inhoppare när Henke nördar spel :)))

Kommentarer
Sofie säger:

SV: Men tack :*

2012-06-14 | 14:28:52
Bloggadress: http://themusicneverstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback