"Du ser ut som en såndär.. Crackwhore"

Mhm, tack för den fina kommetaren pappa, ehe. Fast I don't blame him, så JÄVLA rubbad kväll alltså, haha. Blev medvetslös (läskigaste jag varit med om wtf) som en idiot, reagera inte ens när Bloom bitchslapade mig stenhårt i ansiktet? O min mobil är vattenskadad o funkar knappt, hm, hur länge har jag haft den, några veckor? Alltså ååh, kommer inte ihåg ett förbannade dugg heller, JÄVLA MINNESLUCKOR. HAHA alltså näe, ska fan aldrig dricka igen. I swear this time I mean it. Nananana.. Nejmen usch. Fett sjukt obehagligt :( drick inte på fastande mage gott folk.


BIG nono.

Kommentarer
alexandra säger:

re: aww tack, men det känns fult haha.:(

och fy vilken kväll! Aldriig dricka på tom mage.;(

2011-09-04 | 19:01:57
Bloggadress: http://atypi.blogg.se/
manda säger:

re: ja visst är den sööööt!



oj, vad läskigt att bli medvetslös :( hur känns det? haha :( jag har aldrig varit det :(

2011-09-05 | 11:01:18
Bloggadress: http://kissmybones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback