Nejmen titt

Lite skillnad är det allt! Måste säga att jag är rätt stolt ändå med tanke på att jag inte har ändrat min kost över huvud taget, kebabtallrikar och chipspåsar rullar in som i vanlig ordning liksom haha. Är drygt tre månader sen bilderna på vänster sida togs om jag inte är helt ute och cyklar. Progress is da shiet! Sååå mycket roligare när man börjar se resultat :D och ni bitterfittor som säger att man inte kommer se resultat när man super varje helg och liknande - FUCK OFF, det går visst. Detta firar jag med lite popcorn!

Kommentarer
Vicky säger:

Åh det är ju awesome, på väldigt kort tid också! Grymt jobbat. Försöker skaffa muskler också och jag undrar hur ofta gymmar du per vecka? :)

Svar: Tack ska du ha! Det blir väl 4-5 gånger i veckan åtminstone, ibland mer, ibland mindre :)
Lisen Lockström

2013-04-24 | 19:33:53
Bloggadress: http://forgettomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback