VET ATT JAG HAR BLOGGPAUS, MEN DETTA ÄR ETT MÅSTE.

Ja alltså helvete, har ni inte sett Magic Mike så gör det. Fick precis en fet jävla crush på Channing Tatum, älskar hans öron haha. Lite (läs mycket) gaddar på honom så har man ju drömprinsen sen. ÅH GUD vet inte vart jag ska ta vägen. Fuck. Se filmen bara okej.

Bloggpaus?

Hade Öppet hus fram till klockan sju ikväll.. Sjukt tråkigt om det inte hade varit för incidenten med kaffemaskinen, hahaha seriöst, måste varit det roligaste på länge. Gosh.
Funderar för övrigt på att ta en bloggpaus tills jag har införskaffat ett minneskort. Känns så ovärt att blogga med kassa bilder, det ser så.. Förjävligt ut, hah. Så ja, det är förmodligen så det kommer bli. Sorry to dissapoint you guys, heh. I'll bee back soon.

Lyxvecka

Åkte och köpte Cola, popcorn och en jävla massa oliver (ja det funkar som godis hehe) för en viss liten fröken kan stanna uppe sent ikväll. Behöver inte befinna mig i skolan förrän vid ett imorgon, idag behövde jag inte vara där alls, och på fredag är också skolfritt. Haha, gotta love it!
Åh look at that, ikväll är det du och jag min kära ♥.

HAH!

Hahaha alltså, sånt här gör samhällskunskapen aningen roligare.
Ska genomlida lektionen, sen äta biffstroganof sen bege mig till Ruda, roligtroligt. Blir en fin måndag för ovanlighetens skull!

Will drink through all this pain tonight

Ja vi gör väl ett försök iallafall. Kan ju inte bli så mycket sämre än det är nu, heh. Seså upp med hakan, nu knäpper vi första!
Nej mina byxor är inte smutsiga, spegeln är. Hah.

Sömnlöst & tankspritt..

Fick obehagligaste samtalet inatt, känns fortfarande som pulsen slår i 240. Tankarna är all over the place och jag HATAR att inte veta. Åh. Rolig dag det blir.
Åker in till Vimmerby och försöker fynda nåt, införskaffa lite alkohol och försöka peppa lite inför imorgon. Baah försvinn dumma tankar, försvinn.
Tänker på dig ♥.

Q&A

Fick en fråga så tänkte svara, ack så logiskt.
 
"Vad betyder alla dina tatueringar? :> ehe för dig alltså, eller så."
För att göra det simpelt - INTE ETT SKIT. Haha. Jag gör mina tatueringar för jag tycker det är snyggt, that's pretty much it. Kommer så småningom komma upp i ett antal som inte går att räkna, så skulle vara lite jobbigt om alla betydde nåt.. Så. Men nu vet ni!
(Skrattretande kvalité, men ni vet varför).
Har hunnit med fem stycken på ett år, lite tragiskt.. Får ligga i mer nästa år helt enkelt. Wooh, tror precis jag gav mig själv ett nyårslöfte?

Svammel svammel

Har beslutsångest, vet inte om jag ska göra nästa tatuering på drop in eller om jag ska boka tid. Den är rätt stor och mycket färg så tvekar på att jag hinner klart på en drop in. Pallar samtidigt inte vänta flera månader bara för han är uppbokad. Haha hm, decisions, decisions.. HEHE VET ATT NI BRYR ER.
 
Annars då? Jo ska ge mig ut och springa i mörkret nu, sen blir det squats. Squats squats squats, hihi roligt ord.
Seriösa biffen ^.

Skräckmorgon

Började med att jag missade första bussen. Tänkte då ta bilen men kom på att den har ingen bensin. Skulle ta nästa tåg, men när jag går upp och kollar mig i spegeln får jag en chock. HAHA såg ut som en fet kinesunge med hängande ögon och sjukt svullet ansikte?? Da fuck, kunde knappt se för ögonen var så jävla svullna. Hm, fattar nada.. Haha bra start på dagen :))).
Gör ett försök att få den lite bättre med en nyttig frukost, och så lite projektarbetesplugg på det. Fint!

#Slarvmaja

Blir en heldag med töserna idag/inatt. Borde kalla det heldygn då kanske? Hm whatevs, ska vara lite busiga heheh. Så skönt att vi inte börjar förrän halv ett imorgon, puh.
/Måste åka och köpa nytt minneskort utan att mamma och pappa märker det också.. Har slarvat bort x antal stycken så vågar inte säga att ett till är borta, haha. Tough life.

Upp till bevis!

 Dags att mysa ner sig i biostolen med popcorn och fint sällskap. So freakin' excited! Har ganska höga förhoppningar så nu jävlar hoppas jag den är så bra som alla påstår.
 

Söndagssysslor

Blev lite partaj i fredags, så igår kunde jag inte röra mig utan att få enorm dödslängtan. Haha, fattar inte grejen med mig och bakfyllor alltså..
/Var och sjöng med luciakören innan, har gosat med Simson framför brasan, lagat raggmunk och så ska jag ta tag i lite plugg innan jag ska iväg senare. Finally, som jag har längtat!
 

Mys eller utgång?

Känner mig militär. Hehe nej. Men fredag är det, om det blir fredagsmys med Julia eller utgång med Julia får märkas ikväll. Ska enligt önskemål kolla på JB först dock, hm? Don't like that dude, men jag offrar mig! Kanske råkar blir en belieber jag med, who knows. Haha fast nej.

Skön...t

Hahaha orkar inte, djursex kan vara det roligaste. Verkar ju gå bra för honom iallafall. You go turtle.
 

Pityparty

Tror inatt får bli en dygnnatt, annars lär tankarna skena iväg alldeles åt helvete innan man lyckas somna. Haha, det är då fan att en ynka liten person kan få en att må så jävla dåligt. Suck. AJA det löser sig, får jag bara klottra klart min kropp och bosätta mig i USA så ska inget få sabba för mig sen. I'll be fine.

Skitdag

Förbereder mig mentalt för att få mitt hjärta krossat senare idag. Men det är okej, är ju inte som att det aldrig hänt förut :))). Insåg imorse att jag supit bort mitt pass också, vilket betyder att jag kör olagligt nu då? Hm, dags att dra och fixa det där körkortet kanske. Popcornen är slut hemma också. Haha åh, kan dagen bli sämre eller...

Spårade en aning, hehe

Jo meneee, gårdagen var kul. Tror jag. Det som Kevin och Simon har berättat för mig var hilarious iallafall, hahah älskar mig själv på fyllan ibland. MEN baksmällan är ju inte lika rolig dock, damn you. Tror jag chillar lite med alkoholen ett tag framöver, det är inte ok att göra så alla missar taxin hem, få ringa pappa mitt i natten, bli utbärd till bilen, och ramla in i bilen bredvid och bli rädd för att " åh nej, larmet går ingång, det blir så jävla kallt då". HAHA dör.
Lite så. Amen.
 

Londonresan bokad!

Ye you heard me, FYFAN vad gött. Massa shopping, massa god mat, massa god dricka och massa äventyr, wihu! Kommer bli hur mysigt och kul som helst, vill NU.
Men ja, en sak i taget. Ikväll blir det utgång på egen hand, har gjort x antal tappra försök att få med mig nån brud, men nahe. Haha, tråkmånsar! Tur det finns ett manligt kön också som aldrig bangar, creds till dom!

Prosit

Sprang nyss en runda vilket jag inte borde gjort. Drog visst med mig en täppt näsa hem som inte kan sluta nysa, haha, har fnyst snor konstant i en timme snart. Mys. I sound cute though, hihi.
/Där ser ni vad det blev för tatuering i fredags med! Kanske langar bättre bild nån annan gång, den är ju uppochner och skev där för er som inte förstår det. Ska dit lite skuggor n' stuff med bara, sen är jag nöjd!

Maskerad!

Grym halloweenfest med gryma människor, så jävla kul när folk går in för det! Synd att inte kameran var på hugget hela kvällen för dräkterna blev ju bara bättre och bättre, haha. Menmen, what to do!

Ink time!

Trodde jag skulle till min kärlek som varit iväg fyra dagar för mycket nu, men blir visst en dag till :(. Fy på den. Aja, imorgon blir det upp med tuppen för att fylla på med lite bläck, woho! Saknar både känslan, ljudet och lukten.. Hehe åh, can't wait!