Da new stuff;



Nyårsoutfiten är kirrad, SÅ JÄVLA GÖTT. Fy in i helvete vad jag har letat, gav nästan upp hoppet där ett tag. Men så tvingade mami med mig in i nån random tantaffär, o BAM, där var den. Hoho, älskar rea.
~
Kom på mig själv tidigare med att plugga(??!), wtf was that about, fick klappa till mig själv o påminna mig om att det är lov. Looov, då ska man fan inte plugga, pfft! What da hell was I thinking. Drar till Bloomert istället, ciao.

Fyfan.

Kom hem med en jäkla massa (woho), men är inte i närheten av ett glatt humör just nu så slänger upp bilder på det sen. Eller nåt. We'll see.
Är fortfarande helt fucking chockad, världen är fan inte rättvis.. Tänker på er.

Shopping på G

Ger mig visst iväg på nån sorts impulsresa med mor min till Vetlanda. Motvilligt dock, kände för att sova sönder den här förmiddagen.. Hm. Men ja, tur jag har nån som drar iväg mig så jag inte ligger hemma o degar sönder :) är lätt hänt på lov när man heter Lisen kan jag lova. Tyvärr. Heh, hörs sen (maybe), o då ska jag bannemig ha med mig nåt i klädväg hem! That's it.
Ja vi har en vit gran, deal with it. O Simson matchar, gud så festligt! (y)

Julafton it is!

Hade supertrevligt igår med massa gröt, skratt, ostkaka o Wii. Spöade Henke rätt hårt i bowling alltså, haha, o jag älskar dåliga förlorare! Hm, vet inte varför det där lät ironiskt, det var inte meningen.. O.o Ohwell, kul kväll iaf!
Nu väntar jag bara på släkten (som alltid tycks komma en halvtimme senare? -.-) så jag kan vräka i mig en jävla massa julmat! Tänker inte lämna bordet förrän det känns som jag ska spy, aight? And that's a promise, right there :))

God jul på er alla mina gulliga små trogna läsare! Hoho :*

Stresssss

Har precis varit o köpt mat till julbordet med mami. Att hitta vegetariska o samtidigt juliga rätter var ju.. Ehm, en utmaning haha, men vi gjorde det bästa av situationen! Är ju rätt lyx med ett helt eget bord på lördag ändå, hoho.
Har en polle som står o väntar på mig borta i stallet atm, så ska slira iväg ut i skogen med honom ett tag, sen slänga mig i duschen, o sen vänta hit pojkN min, o sen baka julgodis, o sen pynta granen, o sen slå in paket, o sen städa, PUH. Jo men julen är fin den, inte alls stressig eller så, nono för sjuttsingen :))) hah..

Pepparkakshusbaktävling(?)

Kul när man kommer in på bussen o busschauffören utbrister "Ey, är du Olas dotter??!?". Wow. Sicket jäkla påhopp! Haha, lite kul, visste inte att vi var så lika.. Hm..
Men 2 the point - checka in vårat gulliga pepparkakshus! Hade tävling i skolan idag, fett kul faktiskt :) vad vi kom på för placering kan vi dock lämna osagt, ehe.. Damn proud iaf! Typ.

Cute, huh? :3

Just chill'n


With my kittycat. Älskar att hans knubbiga o korvliknande arm grabbar tag i min tröja också, hah. Snuttefis <3
Taggar jullov gör jag också, men är helt stressed out för har inte ens fixat hälften av klapparna än(!). Bra där känner jag. Jag är så sjukt duktig på att spara allt till sista minuten :))) förtjänar en klapp på  axeln, så himla duktig är jag. *Klappetiklapp*.

Finfint

Har haft ytterligare en grym helg med min grymma pojk :) har kärat ner mig i en underbar liten vovve också, alltså fyfan, kan ha varit det sötaste jag sett. Ska ta ett serious talk med mor min. Jag måste ha en chihuahua, that's it.
Är ledsen men jag får tråka ut er för bilder har jag simply inga att dela med mig av, sorry 'bout that!

Hej matkoma

Julbordet levererade kan jag lova! Obviously, för befinner mig just nu i matkoma och kommer förmodligen göra det ett bra tag framöver, lite jobbigt.. Men totally worht it :) har förhoppningsvis försvunnit tills i morgon bitti för då ska jag ge mig ut en sväng på min kära polle hade jag tänkt (som för övrigt är frisk nu om jag glömt nämna det, heh). Lika bra att vara hurtig tidigt, för resten av dagen har jag andra planer serru, hoho.

Fett nöjd, och fett mätt!

Lucia deluxe!

Har just bevittnat det roligaste luciatåget ever, haha jesus.. På tal om Jesus så var han faktiskt med i tåget :)) eller var det Di Liva..? Hm, couldn't really tell, kul som satan iaf! Tack fina Gyrosar :*

Sugen som satan

Sticker mot Vimmerby för att lämna in min cptelefon o kanske fixa dom sista julklapparna. Ser sååå mycket fram emot att börja använda den gamla tegelstenen igen ett tag, haha woho.. Efter det åker jag o myser lite o laddar upp inför ett feting julbord imorn, alltså fyfan vad gott, FYFAN VAD GOTT, fattaru??? Mhm, can't wait, hoho.


Skrämma-mamma-med-töntig-spökfilm-tajm!


Har nån liten crush i såna här filmer tror jag.. Hm, ska iaf tvinga mor o far att se denna nu för mamma är så jävla töntig när det gäller sånt här. "Jo men Lisen, det finns faktiskt onda andar och skyddsänglar och spöken och övernaturliga krafter" osvosvosv, haha, grow up mamma lilla, typ. Ohwell, detta kan bli intressant :))

Ypperlig helg fo sho

Okej har haft bästa helgen på länge :)) har träffat fetingbra människor, myst i badtunna, fått ett nytt smeknamn, varit kanonbakis, ätit god mat, slått i knät o huvudet uta bara h*lvete (alkohol o blött golv är ingen bra kombo vill jag lova, haha) osvosv. Dom flesta vet nog redan varför min helg varit så diggelydamn good, men för er som inte vet - checka fb, heh. ÄR FETT GLAD IAF, inget/ingen kan deppa ner mig nu, så don't even try. Hoho, life's good för en gång skull <3

Haha ye, this shit hurts :)

Nöjd tjej



Detta var vad jag kom hem med igår (plus massa annan småskit). Fett nöjd faktiskt, var nästan inget folk heller så slapp hetsa sönder. Lyckat as hell, så Ullared, I'll be back!

Mission failed??


HAHAH, alltså.. Ja så kan det gå när blekningsmedlet tar slut.. Har cirkus 4 olika nyanser i håret nu.? Hm jo men ja, det är ju.. Fint? Haha vafan, FUCK LIFE :))

Tar helg nu då

Sista skoldagen för den här veckan eftersom vår lärare gav oss ledigt imorn, (o nu bjuder han på godis också (y)) woho. Så då sticker jag till Ullared (God be with me) o utsätter mig för hets o en jävla massa folk. Wääh jag hatar, verkligen HATAR sånt men vad gör man inte för att komma undan billigt i jul liksom, heh..

Färgar håret i helgen också. Om jag hinner. Ja jag ska hinna, så take a good look för det lär vara sista gången ni ser mig svartskallig :)) hoho, so excited!

Fy för barn


Klicka hem lite nytt. Fett tråkiga basic kläder men what da hell, H&Ms rea sög :))
Chillar hos Bloom nu, vi har nyss agerat lite barnvakter. O ja, jag har har fått det bekräftat - jag pretty much hatar barn. Haha. Hatar är ett starkt ord men ja, gillar dom helt enkelt inte, that's all :) söta oså, men ack ack så jobbiga.

B better dude

Vår lilla prins har gått o blivit dålig :((( han får dropp o sprutor o massa annan skit atm, o jag worried sick! Alltså fan, nej. Pallar inte att min snuttefis mår dåligt, seriöst. Freakin' hate this..

Bli bättre snart, capish..? <3

Ta-daaa!

Detta var alltså vad det mystiska paketet inehöll. Lite avis faktiskt, vill också få alkohol när jag fyller år, haha.. Så ja som sagt, det där om att du ska vara nykter på nyår kan du ju glömma snuttefia :)))

Dansuppvisningen idag då? Jo tackar som frågar, det gick bra faktiskt! Kom ihåg hela koreografin den här gången haha, fett stolt. Vet inte vad som har hänt med mina nerver dock, är blir knappt nervös längre. Var samma sak med tatueringen, handsvett var det enda spår av nervositet jag fick där liksom :( haha, kinda boring.

Kalasdax

Har precis ägnat en timme åt att slå in Blooms f*rbannade present, haha. Inte lätt när kartongen väger lika mycket som en själv.. Typ. Men blev ju bra tillslut, har lirkat dit en liten ledtråd om vad innehållet är, hoho, nån som fattar? Probably not, men lite fiffig är jag allt!

Åker till födelsedagsbarnet nu, överlämnar denna ypperliga present o umgås med fina brudar :)) grattis Bloomert kanske man borde säga med, hehe :)

Uppdatera var det ja..

Dålig uppdatering as hell, men bara orkar inteeeee. Så nu vet ni, nu tar vi nya tag.
Var ledig igår, ledig idag o är ledig på måndag, dvs låånghelg. SÅ JEFLA GUTT. Har hänt en del under min lilla bloggpaus faktikskt, har haft öppethus, jobbat asset av mig, blivit lite småkär, repat klart dansen (uppvisning på söndag btw, be there!) osvosv. Pretti asum.
Well that's pretti much it, skönt att vara lite uppdaterad igen va, hehe? Förlåt, ska inte låta er vänta så här länge igen mina små stalkers :*

Vår nya fina studio som vi slitit som vargar med i skolan. Rawr, fett bra blev det, är lite stolt sådär.