MVG!

Tänkte testa blogga från mobilen, nu när min IPhone äntligen funkar!! Tog bara sissodär 3 månader, haha da fuq. Wellwell. Bjöd på hemmaferre igår, blev rätt packat. Och jag blev rätt packad, hehe, kändes idag vill jag lova. Hade jäkligt skoj och slapp sova själv, så var en mer än väl godkänd kväll!
Ägnar nu resten av kvällen åt popcorn och mys med Simson, som mamma för övrigt också ville få full igår.. "Häll lite sprit i hans tonfisk!!". Haha, dumbass.


Vilo-/tjockisdag

Mitt linne är visst prickigt all of a sudden, haha vi suger på att tvätta speglar i det här huset. Finns roligare saker att göra liksom. Som att äta smörgåstårta t.ex, fasen vad jag vräkte i mig nyss! Fortsätter på det onyttiga spåret tror jag och gör mig en skål popcorn. Blev erbjuden mys till det med, men tror jag sparar det till helgen, mohah. Blir bättre när man får längta lite, right.Och vad jag egentligen skulle säga med detta inlägget var att mitt löshår kommit hem osv, men det gick ju som det gick med det, hah. Nämnde det iallafall. Så nu vet ni. Måste berätta om min praktik med. Men det tar vi nån annan gång för nu jävlar böjar texten dra iväg här.

Studentkryssningen!

Okej jag suger på att ta bilder när alkohol är inblandat, my bad. Fast inga bilder hade ändå kunnat summera denna kryssningen för den var riktigt jävla rolig, även att jag fick ett deppressionsanfall för ingen ville följa med upp och dansa, hahah. Tror inte mina fötter hade pallat så mycket mer dans ändå, har aldrig sett dom såhär skinnflådda, på riktigt. Fetaste blodblåsan också, och ett blåmärke stort som min hand på höften med. HAHA ni som missade min volt i DJ-båset är det riktigt synd om, hahaha tror inte jag skrattat så mycket på länge. Så jävla ont det gjorde. Och så jävla fult, haha orkante. En fiende blev en vän också, och mitt favvohalsband är borta (tack Maja), jag gjorde stopp i toan och ja, finns så mycket att berätta men som jag inte kan skriva här och det här blev sjukt osammanhängande och långt men pallar inte skriva om eller ens gå igenom vad jag skrivit. Haha cred till den som orkar läsa, tackar iallafall alla som gjorde denna resan oförglömlig! PUSS.

I'll leave my heart at home

Mycket riktigt, från och med det att jag sätter foten utanför huset kommer jag ha nothing but possitiva tankar i skallen! Inget ska få sabba denna kryssningen, seriöst, ska bli så full som jag aldrig nånsin varit. Pappa var ledsen förut för att ingen ville supa, så värmde upp med honom redan klockan ett idag. Lite lagom sådär. Så nu är det bara att ligga i! Håll tummarna för att jag inte faller över bord, för är det någon som gör det så är det mest sannolikt jag, haha. ÅH SÅ JÄVLA TAGGAAAD.
Söt .

Jag suddar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv

Det är stunder som dessa jag önskar att jag aldrig träffat dig, aldrig älskat dig. Hur man har mage att förstöra en sån här grej för någon förstår jag bara inte. Hoppas innerligt att jag aldrig nånsin mer behöver se dig.
Ack så bittert. Men blev iallafall lik som förra helgen erbjuden finmat, film och mys, och det tänker jag tamigfan tacka ja till den här gången bara för det. Och så raka vägen mot partybåten imorgon, HELVETE vad jag ska skaka på rumpan. Så jävla taggad!!

Just nu

Told ya. Sparkar sönder nåt snart, blir most likely min garderob. Helveteee, VARFÖR KAN JAG INTE VARA RIK FÖR??

Lite långhelg

Tar helg nu! Eller snart, Jonas ska bjuda på lunch först, woho. Håller tummarna för kinan hehe. Sen blir det raka vägen hem till gymmet, sen ska jag packa resten av kvällen typ. Inte för det kommer ta så lång tid, ska ju bara vara borta en natt haha, men min garderob är förjävla tråkig just nu. Inget nytt, och inget snyggt. Hatar't. Ser inte fram emot panikångesten, haha kommer få ett sammanbrott :(

Ickestudiedag

Beställde lite nytt löshår. Tanken är ju att inte använda det innan balen, meneee. Lite svårt när det kommer ligga där helt silkeslent och nytt, medans mitt andra är helt gult och söndertrasslat haha. Well, får väl slå mig själv på fingrarna.
Är ju ledig idag, så började dagen med ett benpass. Suger att träna utan Pullan dock, du får gärna komma hem nu! Planerade in lite plugg också men det har gått åt helvete hittills iallafall. Börjar sikta in mig på att gå ut med ett ig, finns varken ork eller motivation till att skriva en enda rad fucking samhällskundkap. Spyr på skiteeeen.

Jag ser ljuset

Spydde imorse, huvudet känns som ett sönderbombat Irak och mitt illamående är värre än på bakfyllan. Och den är inte mild kan jag lova. Trodde det var mensvärk först men nu har jag inte ens mens längre OCH MÅR ÄNDÅ SKIT? Åh mår så jävla dåligt. Behöver skeda och få pussar i pannan. Eller sex, det botar fan allt. Nej vill dööööö seriöst, går och hänger mig nu. Ta hand om min katt.

Kom igen nu dååå

Okej bara för det verkar som en kul grej och alla andra jävlar gör det - klicka här och fråga vad du vill. Vad fasen som helst, anonymt, seriöst, oseriöst, I don't care, I will answer. CAPISH?
För övrigt drömde jag att jag gifte mig inatt, HAHA. Det var så jävla bra, hade grymmaste klänningen, finaste tårtan och en helgaddad präst, haha. Och så vaknar man och bara "jaha.......". Well fuck of then.

Pepp till depp

Blev en konstig kväll igår, var astaggad på chillkrök, sen bara nej, moodet bara försvann. Blev helt overemotionall typ, fattar inte vad som hände haha. Slet av kläderna och kröp ner i onepiecen istället. Skumt. MEN lika bra för nästa helg är det dags för kryssning, och time to go bananas! Åh ska bli så kul att se alla eliter fulla, hihi.
Nu glömmer vi gårdagen, funderar på att ta med mig bakfulla pojkarna och testa nya Sibylla. Vi ska glo på Atlantis idag också, haha fatta vad länge sen.

Jag ska lära mig att andas fritt utan dig

Var och hämtade ut paket förut, något som jag har gått och lyft på vårt postlådslock i väntan på men som hela tiden tydligen har funnits på posten? Haha jag i ett nötskal. MEN nu är mitt pulver äntligen här och jag kan snart välkomna lite mer muckler till kroppen! Fint.
~
Har inte en blekaste jävla aning om vad som händer ikväll, varenda liten varelse ska på Stiftelsen känns det som. Sucks. Fick nobben till mys också, kinda sucks to. Vet inte om jag kommer hitta nån att supa med heller, så sucks på den med. Haha den här helgen får mer än gärna ta slut nu alltså, fick mitt mood sabbat redag i fredags så, ja. Där sattes ribban ungefär. Går och dör lite istället tror jag. Farewell.

Nejmen titt på fan

Kände mig lite fiffig förut och slängde fram saxen och voila, jag fick mig ett par funktionella träningshandskar! Sliter ju lite på händerna nu när vi kommit upp i så förbannat groteskt höga vikter, haha. Nejmen ja. Ska se om det blir en tripp till Kalmar med nötterna, annars hade man ju hoppats på lite uppvaktning såhär på kvinnodagen, right? I'm a hell of a woman god damnit, ge mig lite uppskattning! Haha. Eskö.

Londonresa, igen!

Bokade Londonresa #2 idag, woho! Denna gång med Trätmaja och Lisafisa, vi drar veckan efter studenten och det kommer bli så jävla spåraaat! Hoppas på en repris från förra resan men med dubbelt så mycket supande och dubbelt så mycket shopping hehe. Åh längtar ihjäl mig seriöst!
Wellwell, idag blir det gymmet, så jäkla skönt att vara igång igen, sen ska jag få pussas, förhoppningsvis. Fint.

Hjälp

Fick hem mina balskor igår.. Och ja.. Jag är livrädd haha. Dom är SKYHÖGA, kommer vara glad om jag kommer därifrån utan benpipor som sticker ut ur fötterna. Aja får väl gå och bölhålla Henke konstant hela dagen, haha.
Dessa var perfa dock!^ Nu kan nån ge oss sommar också så man kan använda skiten bara. Tack.
/Ikväll blir det gym, plugg och hårfärgning. Fast nä skoja bara, glömde ju köpa hårfärg. Smartass.

Hej dubbelmoralen

Avskyr verkligen mycket muskler på tjejer men beställde nyss ändå hem proteinpulver. Hm, hur går det ihop sig? Haha den får ni suga på själva, orkar inte förklara. Hoppas skiten funkar nu bara för nu är det inte så många månader kvar tills rövar och tuttar ska studsa runt på stranden!

För mycket av det goda?

Min mage ser just nu ut som en fet ballong, ryggen gör cpont och det känns som jag ska få upp allt igen som jag stoppar i munnen. Fattar ingenting, är det levern som strejkar eller? Haha "ingen mer alkohol tack". Sorry to disappoint you levern, men denna månaden är inte riktigt rätt tidpunkt att inte vilja ha alkohol, är ju nåt varje helg nu god damnit. Synd att klaga egentligen, jobbigt att man blir handikappad på köpet bara! Får bli soffhäng och Alvedon resten av dagen.

Över förväntan!

Kan ju säga att Stockholm har växt i mina ögon nåt överjävligt tack vare helgen. Har sett en isbjörn utanför krogen, ätit på coolaste restaurangen ever, i stort sett fått en orgasm av en toast och haft riktigt riktigt kul helt enkelt. FETT. Hoppas på en repris snart igen!

Mot huvudstaden

Jahopp då drar min vapendragare med mig upp till el Stockholmo för en helg. Mina förhoppningar är väldigt låga då jag fucking HATAR staden, men tvekar inte på att det kommer bli fett ändå! Grymt taggad faktiskt. Så, mot tåget så vi kan knäppa första!
Gammal bild, men lika sött för det. Puss, och snälla håll tummarna för mig att jag inte spyr ner hela tåget på vägen hem på söndag.