Helgens planer!

Precis överlevt skoldagen som var helt okej. Hatar regn, vill ju vara barbent. Men nähe okeeej.
Väntar nu på Elle som kommer hit och chillar med mig ikväll, och imorgon blir det att partaja lite. Nu vet ni lika väl som jag att det ser ut att bli en bra helg! Poss!
 

Störningsmomentet #1

Då var första körlektionen undanstökad! Var ju inte alls så farligt, haha fattar inte varför man hetsar upp sig så förbannat. Nu är jag finally igång iallafall, så tänkte sätta mig och plugga lite, men det är lättare sagt än gjort när den här pösmöken kommer och blockerar böckerna med hans feta belly hela tiden. Hah, jävla attentionwhore.

Död

Och jag är back on track efter en helg som är fett svår att återhämta sig ifrån. Eller? Haha somnar med riskakan i munnen snart, skojar inte. Skola är inte riktigt vad jag behöver idag, I need some freakin' sleep. Slutar halv ett, då jävlar ska jag dejta kudden, ååh 

Episkt

Åh har haft fetaste helgen, inget har gått fel, inget. Förutom att jag supit bort min väska och vi fick cykla från Hultsfred till Silverdalen klockan sju i morse, fulla och dana. Haha men det var det värt! Tack som fan, I needed this.
 

Woopwoop

Då sticker jag mot Hultsfred och mot töserna. Om det blir hemmafest eller utekväll får märkas sen, en bra kväll utan drama ska jag ha iallafall! Hopefully. Hah, c ya tomorra!

Sista köpet

Nu kan dessa få ta och komma hem, för sen blir det inte ett enda nytt plagg för mig på hela hösten. Dear lord, kommer få abstinens from hell :( haha, men det får det vara värt, för pengarna ska läggas på en mycket mer värd grej än kläder. Hehe, peppp!
Ska gräva ner mig i sängen med popcorn och en hel säsong av Jersey Shore nu, är ledig imorgon och på kvällen vankas det ferre med flickorna, finfredag alltså!

Morning bitterness

 
Sur tjej, för här sitter jag i skolan såhär en timme innan vi börjar. Känns bra att jag kommer få göra det varje dag, plus vänta på bussen hem minst två timmar varje dag :)))) god damnit. Inte en jävel här heller, ekar i hela korridåren när jag tuggar på mitt äpple.. Haha alltså, kommer dö. Tur jag har min körkortsbok 

Kom hem nuu

Kom på att jag inte har nån fungerande skolväska, så jag tryckte hem denna. Och gaah, love at first freakin' sight! Hah, älskar'n

Skolabstinens?

Tonfisk, quornfilé, majs och gurka. Haha fin lunch! Men det funkar.
/Sista dagen på lovet, och fyfan vad skönt det ska bli att börja skolan igen! Can't believe I just said that, haha, men ska bli så fint att få träffa mina eliter() och få lite annat att tänka på. Men innan dess ska vi bleka lite hår och njuta av det sista av ledigheten!

Everything that's left of us is fading away

Tog en promenix på en timma, var ungefär vad som behövdes för att rensa skallen. Fett skönt. Har också städat rummet och lagt upp ett träningschema, så nu jävlar. Ikväll blir det gymmet med Bloom, sen hoppas jag på filmhäng with da kollektiv. Eller lite alkoholintag, är ju trots allt sista tillfället innan skolhelvetet börjar igen. Hah, vilket som blir nog gr8. Hej.
Lite så känns allt just nu för övrigt. Yaay.

Love is blind and that I knew when my heart was blinded by you

Kvällen började bra igår, men sen gick det utför. Som majoriteten av mina kvällar.. Fml.
Forever, it's just an empty word that often drowns behind the illusions.
Yet we always try to encourage our disbelieves with such a frailty word...

Perkele!

Tänkte ladda upp Maltabilderna, men självklart dampar minneskortet och nu har jag inte en enda bildjävel på kortet?? WHAT TO DA FUCK?! Jävla sjfn!/h=?#riegbkpvhjw", ni får kolla på facebook istället. Ska cutta mig lite nu, äckelkort.
 
Hah fast nää, kör på lite party, sounds better. Så drar mig mot Hultsfred med kompanjoneN, hörs imorgon! Kanke. No promises. Skål!

Last update

Gör den sista uppdateringen från Malta nu tror jag, har bara tre dagar kvar och jag tänker njuta cpmycket! Ska ta en tripp till nåt vattenland om ett tag, sen blir det nog att lyssna på Avicii som spelar ikväll. Only lyssna dock, har inte råd att gå in och dansa eller se honom, heh.
That's all for now, hörs på fredag när jag kommit hem igen. Tyvärr :( hah, skulle fan kunna flytta hit.
Mami och jag nån kväll, levererar bildbomb när om jag kommer hem!

Supersvettigt som satan

Tänkte bara meddela att vi har det ypperligt här i dom 37 graderna. Trettiosjuuu. Haha helt sjukt, men det är fint! Har haft två strömavbrott och mamma har svimmat på en uteservering, men annars har vi det kanoners :))) haha ja herre, får se vad vi får för surprises imorgon, kisses n hugs! :*

Pack da bag

Kalas igår, blev en gnutta rikare. Idag besökte jag farmor och farfar en sväng, blev ytterligare lite rikare. Heh, man tackar. Tog spruta förut så kan knappt röra armjäveln nu, haha. Aj. Och nu packar jag väskan för imorgon åker vi ta mig fan!! Kommer hem lagom till skolan börjar, men det gör mig INGET för jag kommer åtminstone vara brun och fin! Ja brun iallafall. IIH so exciteeed.
/I might be självgod, men jag börjar tycka att jag är snygg i det blonda. Haha sådetså.

Nomnom

Så jävla skönt att slippa vara bakis, åh ni anar inte. Är ju mer än vad man kan säga om igår iallafall, haha fyfan. Blev chill och mys med mina damer igår istället, och nu blir det snart kalas för little mich. Ska äta smörgåstårta som aldrig förr, NAMNAM.

Marknadsferre

Åker och kollar om marknadsfesten har något att erbjuda, nu när man kommer in i puben o allt, mohaha. Men först till Bloomert för lite förfriskningar of course, puss, hoppas ni också får en fin kväll små stalkers.

Mot solen

Nu tar jag med mig Julia mot vad som iallafall ser ut att bli ett soligt Öland. Gör ett försök att bli åtminstone lite bruna, måste ladda upp brännan inför Malta god damn. Kan inte beskriva huuuuuur jävla skönt det ska bli att få tio dagars konstant sol, iiiih, alltså ni anar inte. Fuck Sweeden, på tisdag I'll be gone :)))

New in;

Resultatet av två dagars slöshopping. Kan man inte ägna sommarlovet åt solning så kan man väl spendera pengar man inte har istället. Haha but no, nu får det vara nog. Ett tag.