Emmaboda 2012!

Aaaand I'm back! Skojar inte, detta var lätt det bästa på länge, träffat galet fina männsikor, skrattat så jag fått ont i magen, ätit förbaskat god mat och provat på en hel del nya saker. Såg visst inte ett enda band och jag däckade stenhårt på min 18-årsdag haha, MEN it couldn't been better! Skulle inte banga på ytterligare en vecka nu med detsamma, ååh. Fast, behöver verkligen ta igen all sömn, och bearbeta förkylningen och halsontet jag fick på kuppen. Men det var det så himla värrrrt, tack era redlösa slynor, haha <3!
Ses nästa år Emmabodis :*

Mot Emmaboda!

Dår far jag. Har aldrig varit iväg från bebi en hel vecka förut, kommer avlida, fml lite. Men samtidigt ska jag få en oförglömlig och riktigt cpgrym 18-årsdag där nere, det har jag blivit lovad! Sådetså, går upp i rök av pepp snart så bäst jag drar, heheh, HEJDÅ :*

Så jävla redo

Packat och klart, nu väntar jag bara på att tiden ska gå fort så jag får åka snart! Har en sista önskan och det är att få spendera natten med min pojke, men I guess that won't happen. Jävla sommarjobb, säger ju att det inte är något att ha, haha..
Well, får se om jag hinner slänga in nåt innan jag åker imorgon, but I doubt it. Annars får ni försöka ha det lika sjukt jävla bra som jag kommer ha det, så hörs vi på söndag! PUSS.

Surprise surprise

Blev korvfest igår så det bara skrek om det! Haha, hade tänkt mig mysig liten hemmafest, så sitter det helt plötsligt enbart 20 killar i köket. Hm, snacka om surprise. Men bra blev det!
Tog dock knappt några bilder mer än på mig själv, heh. Nu blir det soffläge och klänga på min andra hälft <3

Friday, gotta get down on Friday

Sådär, då åker vi mot Oskarshamn och handlar i deras hav av affärer, *host*. Finns väl en eller två, men bättre än att sitta hemma och ruttna I suppose :)
Möter upp Jullan senare och ser vad vi hittar på, är sugen på alcohoool, satan perkeleee. Bara en liten parantes sådär, får väl se hur det blir med det!

Catching!

Har varit hos mormor hela dagen och tjänat ihop lite välbehövda pengar. Fått god mat och även införskaffat lite nödvändigheter innan jag åker på tisdag, SÅ JÄVLA PEPP. Gahh, can't wait.
/Är nu trött som ett as, så ska tagga träningsvärken som kommer dyka upp imorgon med en film, massa gott, en styck Julia och förhoppningsvis en styck pojkvän. I've earned it!

Öland + nya gummidojjor

Har spenderat dom senaste dagarna i en stuga på Öland med älsklingen & co. Tog dock inga bilder, måste slagit i huvudet eller nåt för det händer aldrig.. Hm, wellwell, har blivit brunare och hunnit doppa mig i havet iallafall, cheers too that!
~
Klickade i lite smått panik hem ett par gummistövlar nu med. En presenning och ett stort stadigt paraply ska införskaffas också, sen är jag klar för Emmaboda! Haha, hoppas dock att regnet stays the fuck away, men om inte så är jag redo!

Visfestivalen

Hej hundra år senare, heh. Vis var toppen, no complains! Mer än att sånt här borde häna oftare god damn. Snodde lite bilder av Elle, så varsågoda.
 

Partytime

 
Då drar jag mig väl mot en kväll med regnet antar jag, haha. Spelar mig dock ingen roll för jag ska ha kul ändå! Fett länge sen jag festade i Viken..
Well, I'm off, hörs imorgon om jag inte har för mycket skallebank eller för mycket maginnehåll som vill komma upp :))) hehe mums.
Ja jag är lite halvnaken sådär, har inte hunnit bestämma mig vad jag ska ha på mig än, that's why.

Kort som fan

Rodde ut med älskling, lite paj och några jordgubbar igår. Myspys! Idag kör jag på Västervik och Vis, skriver sen om jag hinner, aki. Puss.

Bebissug

Tack pissregn, nu har vi med vatten i källaren. Fick rensa bland alla miljoner leksaker från tiden som barn och blev tack vare det konstigt sugen på att skaffa kids.. Hehe, hm. Tur bebi kommer hit snart så vi kan öva på att göra egna, hohoh. Nej så jag säger. Ska äta tacos först såklart. Och snäll som jag är så får ni ingen bild heller. Förlåt :(

Mhm mysigt

Minishoppar på H&Ms rea och kliar sönder min tatuering, ÄR JU FÖRBANNAT GUTT ATT FÅ TVÅ GIGANTISKA MYGGBETT PÅ SKITEN NÄR DET HÅLLER PÅ ATT LÄKA. Haha får rage på't, bara flyger död hud här :( heheh ja, är lika mysigt som det låter.

Firar själv!

Long time no see, heh. Har hunnit bli ännu blondare, levt friluftsliv och kommit hem till ett översvämmat samhälle. Haha sjukt det där, våran brygga står rätt upp som ett V :(
Har även 7 månader med min fina idag. Hade tänkt surprisea honom med massage och lite annat ikväll, men nehe, icke sa Nicke! Får la ta en lång dusch, fixa naglarna, äta gott och mysa med kissen istället. Han är en bra reserv :*
Älskar dig bebo ♥

Ypperligt

Sååå detta är vad vi sysslat med idag. Dödat fiskar, blivit övergivna på en öde ö, och bränt oss knallröda. SÅ JÄVLA FINT. Ska grilla lite, kanske supa lite, sen ut på sjön igen. Just det tog mitt första dopp för i år med god damn! Hann med det medan Elin och jag satt fast på den f*rbannade ön, haha. Ja, har det myspys, aki.

Skogsmullar

Okej gadden blev inte som jag tänkte mig (som vanligt, haha), men är fortfarande fett nöjd! Bilden gör den inte rättvisa nånstans dock, är fåglar och skit lite mer västerut. Men ja, den är finfin.
Nu blir det att spendera hela helgen som en stor pardejt. Ut i skogen med fiskespön, grill, båt och stuga är det som gäller. Hörs väl på söndag/måndag om jag överlever, heh. Nejdå, kommer ha det übermys, hej så länge!

@ Elles place!

Det där med att inte komma hem med några klädkassar sket sig ju ganska fort. Haha helvete. Fyndade iallafall bland annat en klänning, ja hör och häpna, en KLÄNNING. En sådan har nog inte suttit på mig på åratal. Förrän nu, hehe, nejmen är skönt på Malta och så när vi åker dit.
Har nu lagat och tryckt i oss tacos, får se vad kvällen för med sig. Ska båda upp rätt skapligt imorgon så tippar på att det blir chillmode med lite gottigottgott!
 

Mot Viken! Igen

 
Drar mig åter igen mot Västervik, måste erkänna att jag saknar staden lite, heh. Blir att övernatta hos Elle, och jag ska inte komma hem med några klädkassar den här gången. Nej. Fy. Men hejdå, sitter på bussen och internetåtkomsten suger.

Knapert i plånkan..

Fick visst behålla "trådarna" och lär därmed ha fina tänder i flera år till. Woho, mission complete! Strosade lite i affärerna och fyndade lite med. Så, ännu mer pank nu. Vetifan hur jag ska klara sommaren alltså, festival snart och ny gadd på torsdag nu med. IIIH, I'm kinda fucked :(
Well, är rätt nöjd ändå!

Adjö fina tänder?

Är visst huvudlös idag. Fun.
Åker hur som helst till Västervik med mamsen för att säga farväl till det sista spåret av tandställningen. Åh vill inte. Ska be att få ha kvar skiten för det syns eller känns ändå inte, är livrädd för att tänderna ska gå tillbaka och se skit ut igen. Har tillochmed haft mardrömar om det, HAHA. Illa.

Fancy bakismat

Tog en tripp till Oskarshamn och åt finmiddag såhär på bakisdagen. Är numera pank och har ont i magen efter att ha skrattat åt lustiga och virriga kineser. Hahah, söta små chingchongare, made my day!

Byfest!

Plankade in på stads/byfesten igår med flickorna. Åt en jävla massa räkor, drack gott och slogs med knotten, var over all en bra kväll! Slapp bakfyllan idag med hur nu det gick till, vin brukar ge värsta bakfyllan, men icke! Happyface.
Långeman, sönderslitna strumpbyxor och mycket kissande, haha puss på er brudar.