Lyckad lördag!

Garanterat bättre kväll igår, metro levererade! Mina fötter är dock döda och blåtiran blir bara värre och värre. Haha ser ut som jag blivit misshandlad. Fun. Vet inte ens hur den kom dit? Weird shit.
Nu blir det fortsatt mys framför tvn!

Thumbs down

Började bra igår, sen blev det rätt shitty. Kommer ihåg naaada, tappade bort några hundralappar och mitt öga har en blåtira? Hm. Vår lilla efterfest blev kalas iallafall, kokade spaghetti och stekte köttbullar till ett helt kollektiv, haha gott som fan. Men nja, tummarna neråt för gårdagen, hoppas på bättre resultat ikväll!

I had to

Fuck. Var tvungen. Får egentligen inte beställa mer, måste ju spara till freakin' Londoooon. Kan inte fatta att vi ska dit, kommer bli så fruktänsvärt jäkla kul, åh! Men en sprtbh behövde jag, hatar när tuttarna hoppar upp och daskar till en i ansiktet när man tränar liksom. HAH okej inte riktigt. Men ändå.

Fredag & fattig.

Äntligen fredag, men jag är helt clueless om vad som händer ikväll. Sucks. Önskar jag hade pengar så jag kunde följt med till Norrköping och festat, men NAHE. Får nog bli en mer ekonomisk variant imorgon istället, alkohol för en hundralapp och en bror som transportmedel. Haha, student i kris, that's moi.

Success!

Boooya, det går framåt! Belönar mig med popcorn och lite Awkward-tittande. Har sovmorgon imorgon och är ensam hemma hela helgen. Det går bra nu!

Wanties..

Står ganska högt upp på min lista just nu. Åh.

Tisdagsträning

Såhär såg jag ut i morse, nu ser jag ut som skit. Regn+blåst+träningspass+litervis med svett=not to hot. Hehe, nu är iallafall tvn min och en styck kissekatt likaså. Godnatt!
/Och ja just det, fick ju en förfrågan om att visa min tungpiercing. Haha, da fuck is up with that? Men snäll som jag är: http://unhateable.webblogg.se/2012/june/utkast-juni-19-2012.html#. Var god, that's all you get stranger :))).

I cry just a little when I think of letting go

Nu snackar vi! . Skulle pluggat men blir inte så mycket av det när man har 98314 andra saker i tankarna hela tiden. Men gillar popcorn bättre än plugg, så jag lider inte!
/Körde ju i Kalmar förut, vilket gick kalas! Gav pappa x antal skrattanfall, och när man frågar vad han skrattar åt skakar han bara på huvudet och fortsätter grina. Haha, jag måste vara hilarious när jag kör bil? Makes no sense.

Litet men välbehövligt!

Är i gigantiskt behov av detta så struntar i om min plånbok skriker i protest, för I neeeed this. Mina strumpbyxor går sönder bara jag kollar på dom och jag har supit bort alla halsdukar jag äger i stort sett, haha. Typical me. SÅ, detta är på ingång!

Lillördag

Onsdag och veckan vänder mot en helg som jag inte har ett knyst att se fram emot. Hm, känns ovant, hah. Vet att jag ska övningsköra i Kalmar och förhoppningsvis komma hem med lite nytt, men that’s it. Ohwell! Tänker trotsa min träningsvärk sen igår och bege mig till gymmet efter skolan iallafall. #Klapppåhuvudet.

Det var som fan

Tar och dejtar dessa godingar ett tag nu. Ska tydligen köra upp och ha körkortet i hand redan i oktober om allt går som det ska(?!). Haha, hade räknat med att vara klar tidigast nästa år typ? Men okej, bara att ligga i! Synd att skolan kommer få ta fett mycket stryk nu, men da fuck, får det väl vara värt.

Kanoners, igen!

Lite pics från ytterligare en kanonhelg! Nästa får dock förhoppningsvis bli en vit helg tror jag, mina hjärnceller blir allt färre och färre känns det som, haha. Känner nån sig manad att joina mig är det bara att anmäla sig och så! Hehe, poss.

Alkohelg

Har visst fått ordning på bloggen igen, FAN VAD JAG ÄR BRA. Kändes som mitt liv gick downhill där ett tag :(
/Ikväll blir det iallafall ferre med fina människor, och imorn blir det all in på metropol. Då jävlar ska vi mosha! Haha eller. Får se, fett bra kommer det garanterat bli!
Nu ska jag hem och byta om för det här går inte festa i icke!

Gimmie..

Så jävla kåt på kläder nu alltså, helt sick. Hjälp.

Unpredictable Tuesday

Fint väder idag så drog på mig glajorna. Skippade jackan och gick barbent också, och klart det ska ska börja regna då?? Mongosverige, I'm leaving your ass asap.
Vad har jag mer gjort idag, har svettats något kopiöst under träningspasset ur kroppsöppningar man inte ens visste att man hade! Typ. Haha galet förfan. Anyhow, feels güüüd.

Extra helgdag?

Försov mig visst ganska rejält idag. Hoppsan. Kan dock behöva en extra ledig dag för det blev visst utgång i lördags ändå :) lucky me, hade dött av tristess här hemma. Spydde som en gris igår men det tillhör ju tydligen när man heter Lisen!
Snor en suddig och fin bild av Elin.

Forever alone

Haha ja, aoutch. Tror det är dags att skaffa lite nya vänner! Their names are VMA & popcorn  inte för den sista är nåt nytt, men, ja. Trevlig lördagkväll på er också.

Just so you know

JAG ÄGER EN NORMAL MOBIL IGEN. En sprillans ny dessutom, som (förhoppningsvis) inte ska få en spricka i sig som den förra, *host*. Ååh kan inte beskriva lyckan just nu  ville bara att ni skulle veta.

Jo meneee

 
Maja jag tror du har lyckats få mig kär igen. Haha åh gud, tack.

Ohyes I did

Ja ni ser rätt, jag åt en kebabtallrik. WAAH. Stort steg, men nej, riktiga köttbitar kan jag inte äta än, det ser ju ut som.. Kött. Haha euw. För övrigt första gången hela familjen var ute och åt på.. Hm ja, a long time. Sjukt mys, tror mamma är nöjd med sin birthday!

Grattis mamsen

Är ganska död efter en filmkväll(/natt) i Hultsfred. Massa tacos, massa gott och lite snack med två hashrökande utlänningar. Haha so funny.
Idag ska jag försöka införskaffa en present lite snabbt åt mamma som fyller år idag. Hade visst råkat glömma det lite. Hehe oups. Ger henne lite vin och lite blommor så blir det nog ett happyface på henne med!

Hoppsan?

Nejmen hjälp, vad kul. Ni förökar er, you go girls/boys! Vet ju inte om ni är flest penisar eller vaginor, but I don't care. Haha!

Tack & bock

Blir alltid lika glad när man hittar sånt här i postlådan! Synd bara att det är det sista jag kommer få bli ny ägare av i höst/vinter. Åh herre, it hurts.

Sovmorgon

Woho. Eller ja, sovförmiddag, börjar vid halv 1. Ska suga i mig mina nudlar och glo klart sista avsnittet av Jersey Shore, sen just i fan så ska jag visst till tandläkarn idag också. Excuse moi, men död åt alla tandläkare, jag hatar, HATAR er. Åh nu blev min dag förstörd när jag kom på att jag skulle dit haha. Doh..

Breaks my heart

Jobbigt att vara i behov av en ny garderob när man har 19 kronor på kontot. Haha, hej fattiglappN. Allt är från Gina, så allt är ju affordable. Men.. Nä :(

Söka jöbb?

Taggar körlektion vid 4, men så slutar jag halv 1. Kan inte åka hem emellan. Fun! Äsch, funderar på att gå o söka lite jobb under tiden, behöver ju tatueringar. Så ja, jobba som städtant kanske?? Haha hell yeah.

All in tonight!

Vaknade med fetaste sprickan i telefonen, armen runt största popcornskålen jag skådat på länge (), bandagerad hand och ögon ihopkletade som aldrig förr. Haha, vad jag minns var det sjukligt bra igår, förutom att benen svek mig några gånger. Men vem bryr sig, shoppade loss i baren, dansade i DJbåset och åh, I want it all over again.
Kan tyvärr inte bjuda på några bilder för telefonen vägrar att starta. Så. Ni får fantisera, puss.

Cheers!

Nu tar jag på mig klackisarna, glömmer allt och dansar bort min förbannade mensvärk from hell. Haha alltså hatar att vara tjej ibland, screw that. Men, skål!