Killerheels

Kommer bryta vristerna av mig, men det gör inget för dom var på rea. Sparka ihjäl nån lär jag väl också kunna göra om jag vill. Mördarskor yes. Love theeem!
/Tänker spendera resten av kvällen åt att uggla Geordie shore, tröstäta popcorn och ha dödsångest över att jag inte tränat ordentligt på en evighet känns det som. Svårt att hitta motivation när man är iväg hela helgerna. Förra helgen var det Viken, den här blir det Stockholm, sen kommer studentkryssningen, följt av Viken igen. Haha åh, proteinpulver incoming!

Kommentarer
Emilia säger:

Ska du till min stad, om du har tid att träffa mig en liten stund så skicka ett sms, för det vore kul! :D
(skickar lösen ang. min blogg på fb.) :)

2013-02-28 | 16:43:38
Bloggadress: http://milish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback