Emmaboda 2012!

Aaaand I'm back! Skojar inte, detta var lätt det bästa på länge, träffat galet fina männsikor, skrattat så jag fått ont i magen, ätit förbaskat god mat och provat på en hel del nya saker. Såg visst inte ett enda band och jag däckade stenhårt på min 18-årsdag haha, MEN it couldn't been better! Skulle inte banga på ytterligare en vecka nu med detsamma, ååh. Fast, behöver verkligen ta igen all sömn, och bearbeta förkylningen och halsontet jag fick på kuppen. Men det var det så himla värrrrt, tack era redlösa slynor, haha <3!
Ses nästa år Emmabodis :*

Kommentarer
arg säger:

=(((((((((((((((((((((

2012-07-31 | 16:06:22
Maja säger:

re: Haha åh, fett att du är på redan nu! Och jag skojar inte heller när jag säger att det lätt var den bästa veckan på hela sommaren. Haha, hade så jävla roligt. Tack slyna <3

2012-08-04 | 23:20:01
Bloggadress: http://failedwhore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback