lisen - tha kökshjälpare??

Goddag, har svettats apsepemycket idag, ifall ni ville veta :) drygt 60 grader i solen, det är liiiite varmt om jag ska vara ärlig. Men jag klagar inte, hell no! Living the dream här ju ffs. Såg att nån bar letade efter kökshjälp, kanske ska hoppa av skolan o stanna här som en liten.. såndär.. ehm, ja, kökshjälp helt enkelt?? Haha. Hmm..? Inte så pjåkigt kanske!


Har hur som helst gjort mig förtjänst av en mumma drink tycker jag, så det är precis det jag ska dra ut o beställa nu. Eller okej snart, ska äta lite god mat först för mamma o pappa firar bröllopsdag idag, heh, congratz eller nåt :) Godkväll!

Kommentarer
miranda säger:

re: tack så mycket, vad glad jag blir!

2011-09-10 | 18:05:22
Bloggadress: http://drinkingfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback