Oups, forgott 2 tell you

Men hoppsan, glömde ju berätta om min brors överraskningsfest i lördags, god damnit! Kanske även glömde berätta att jag vaknade upp i en främmande lägenhet i Hultsfred oxå, hmh? Hahah alltså, så jävla lost.
Aja anyhow, kul som satan var det för Simon hade inte en aning om nånting. Lurade ner han till Folketshus där alla hans kompisar väntade osvosv. Aw, have 2 admit att det var rätt gulligt faktiskt, vill oxå ha en surpriseparty när jag fyller år! (Linnea hör du det nu?? (a))




Tror detta är enda (relativt normala) bilden som tagits på mig o Simon tillsammans på.. ja, flera fucking år, haha! Lite smågulligt sådär ja.

Kommentarer
bloom. säger:

eh såg att du nämnde mitt namn där uppe ja? (a) vad sa du? vill du bli bjuden på nudlar.. men det är klart jag fixar det :D haha nedå, jag ska fan ordna nåt rewdigt bra till dig när du fyller vuxen( 18jävlafukkingår)

2011-09-27 | 17:15:40
Bloggadress: http://bloomwtf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback