poor little bastards :(

Var pigg som satan idag (konstigt nog) så vi knallade på bort till nån marknad. Hittade ett o annat faktiskt o inget av sakerna kostade över 50 kr(!!!!). Helt fucked up, i Sverige hade jag varit pank efter en sån här tripp, hehe.
~
På tal om inte ett skit - jag gör mitt allra yttersta för att hjälpa djuren här (magra eländen allihop, euww :(). Försökte adoptera en hundvalp, fick jag det? Nej. Ville svalka en häst med min vattenflaska, fick jag det? Nej. Fick inte ens mata duvjävlarna med mitt överblivna torra fucking bröd, HAHA VAFAN??!!? Hatar att inte kunna göra nåt, wääh :( saknar min katt, okej.




Det jag köpte (finns lite till som jag inte orkade ta kort på, heh).

Kommentarer
blooom säger:

vill me ha en lång navelpiercing >.<

2011-09-11 | 21:36:52
Bloggadress: http://bloomwtf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback